cooper zei:Hitec HS225MG deze werd me aangeraden door een engelse racevriend...
Die specificaties zien er ook wel goed uit, iig goed genoeg voor een niet-wedstrijd rijder denk ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
cooper zei:Hitec HS225MG deze werd me aangeraden door een engelse racevriend...
Jaap J. zei:Nee, dit is een 1:18 servo
Robert K zei:Nismo, een 5 cellen pakket maken
De rode draad uit de servo-draad van je regelaar halen! (dit is namelijk normaal je BEC spanning, maar nu ga je je ontvanger extern voeden).
Een schakelaar maken tussen het ontvanger pakket en de ontvanger. Anders moet je steeds het kabeltje er uit pielen. Probleem is wel dat je het klein en ligt wil houden, daardoor is de capaciteit van de ontvanger accu dusdanig, dat je na zeker 4 accu's weer moet laden. maar je servo en ontvanger zullen een hogere spanning hebben.
Ook een powercap op de regelaar kan geen kwaad, een Condensator van 16V en ongeveer 2200Uf. Direct solderen op de plus en min van de accu.
Groet Robert
Robert K zei:Deze zou puur theoreties gezien in de Rode (voedings draad) van de regelaar gesoldeerd moeten worden.
Zelf vandaag met ontvanger pakket gereden, en vond het maar 3 keer niks :S het is zwaar aan 1 kant van je auto, het gaat leeg, en zo veel sneller ging mijn servo niet. Ik ga dus gewoon weer zonder ontvanger pakket rijden, veel makkelijker!
Groet Robert
ErikJan zei:Wat is het minimum gewicht van een 1:12 met 4 cellen?