Beter kijken ;-)
On-Point Racing OP12C » Red RC – RC Car News
SpeedtechRC*•*On-Point Racing
Groet Robo
Maar dan in een chroom uitvoering

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beter kijken ;-)
On-Point Racing OP12C » Red RC – RC Car News
SpeedtechRC*•*On-Point Racing
Groet Robo
Markus is druk met de baby
Bodies zijn volgens mij out of stock, komt iets nieuws.
Bedrading idem.
Shepherd TeamC Benelux
Daan,
In het tekoop topic heb ik nog een Black Art BA003 te koop staan, die kan ik voor je mee nemen. spur heb ik ook nog wel. En een stukkie draad ook nog wel. Nu alleen nog hopen dat ik me beter genoeg voel om die kan op te komen.
Groet Robert
Ok dat zou top zijn want ik heb bij een Engelse shop geinformeerd maar ook daar krijg ik geen reactie van.
Blijkt toch een uitdaging te zijn om aan 1/12 spullen te komen.
Is het misschien mogelijk om het vandaag op te sturen, of evt. Op te halen?
Blijkt toch een uitdaging te zijn om aan 1/12 spullen te komen.
Toch niet bij action model centre he, heb daar moeten afdreigen om geld terug te krijgen waar ik al 2 weken om vroeg.
Hun stocklijst klopt niet met wat ze hebben. TQ draad heb ik wel van daar gekregen (was wel in stock).
Kun je dus echt lang wachten op een antwoord, alhoewel ik er dus vrij zeker van ben dat ze het lezen (na men dreigement had ik binnen de dag reactie en men geld terug).
Vandaag eens even kijken alsof Joey in de buurt kan komen van het ronde-record op de baan van Sipotech (Schermbeck-D)
Wie kan mij vertellen waar de x12 al te koop is in europa.
Hoi ReneMijne heren,
Het is misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie intresse om volgend jaar een aantal wedstrijden buiten te rijden op het aangepaste circuit(nieuwe curb-stones) van Model Racing Midland
Misschien is het een idee om het EFRA regelement aan te houden
Voor beelden van de aanpassingen zie het topic "Topic change naar updates werkzaamheden Modelracing Midland"
Mvg. René