Het 1:12 Topic

Ik heb mijn Serpent S120LT binnen, ben nu druk aan het bouwen.
Hoop alleen dat ik één deze dagen nog wat van Mobers hoor, hij is al zo'n twee weken compleet onbereikbaar.:confused:
En heb toch echt een body, spurs, bedrading en smeer nodig voor ik kan rijden, zou erg jammer zijn als ik hierdoor de eerste wedstrijd moet missen.:(

Markus is druk met de baby :)

Bodies zijn volgens mij out of stock, komt iets nieuws.

Bedrading idem.

Shepherd TeamC Benelux

Daan,

In het tekoop topic heb ik nog een Black Art BA003 te koop staan, die kan ik voor je mee nemen. spur heb ik ook nog wel. En een stukkie draad ook nog wel. Nu alleen nog hopen dat ik me beter genoeg voel om die kan op te komen.

Groet Robert

Markus is druk met de baby :)

Bodies zijn volgens mij out of stock, komt iets nieuws.

Bedrading idem.

Shepherd TeamC Benelux

Ok, alleen een beetje jammer dat je dan helemaal niets hoort, zal hem vandaag is bellen.

Daan,

In het tekoop topic heb ik nog een Black Art BA003 te koop staan, die kan ik voor je mee nemen. spur heb ik ook nog wel. En een stukkie draad ook nog wel. Nu alleen nog hopen dat ik me beter genoeg voel om die kan op te komen.

Groet Robert

Ok dat zou top zijn want ik heb bij een Engelse shop geinformeerd maar ook daar krijg ik geen reactie van.
Blijkt toch een uitdaging te zijn om aan 1/12 spullen te komen.
Is het misschien mogelijk om het vandaag op te sturen, of evt. Op te halen?

Laatst bewerkt:
Ok dat zou top zijn want ik heb bij een Engelse shop geinformeerd maar ook daar krijg ik geen reactie van.
Is het misschien mogelijk om het vandaag op te sturen, of evt. Op te halen?

Toch niet bij action model centre he, heb daar moeten afdreigen om geld terug te krijgen waar ik al 2 weken om vroeg.
Hun stocklijst klopt niet met wat ze hebben. TQ draad heb ik wel van daar gekregen (was wel in stock).
Kun je dus echt lang wachten op een antwoord, alhoewel ik er dus vrij zeker van ben dat ze het lezen (na men dreigement had ik binnen de dag reactie en men geld terug).

ik heb net bij Nijman e.e.a. besteld, de BA004 heeft hij nog wel.
Hij komt morgen naar de baan, dus als je met hem contact opneemt, kan hij dat nog wel voor je meenemen lijkt me....
Anders kan je wel een nieuwe ongespoten BA004 van mij krijgen, en geef je die later weer terug. Ga je met die BA003 van Robert eerst aan de auto wennen, en dan de BA004 erop.

Toch niet bij action model centre he, heb daar moeten afdreigen om geld terug te krijgen waar ik al 2 weken om vroeg.
Hun stocklijst klopt niet met wat ze hebben. TQ draad heb ik wel van daar gekregen (was wel in stock).
Kun je dus echt lang wachten op een antwoord, alhoewel ik er dus vrij zeker van ben dat ze het lezen (na men dreigement had ik binnen de dag reactie en men geld terug).

Bellen met Wim is het beste! Ow ja ultraflex 14 en 12 AWG is uitverkocht.

Shepherd TeamC Benelux

Vandaag eens even kijken alsof Joey in de buurt kan komen van het ronde-record op de baan van Sipotech (Schermbeck-D)

Goed! Die wagen ligt als een dijk, kan er niets anders van maken. Zoveel mechanische grip, prachtig gewoon. Sipotech is echt een baan waar je de auto 100% moet hebben om snel te kunnen gaat, uiteindelijk lukte dat redelijk.

Was wel even aanpassen voor Joey ;) We hebben veel dingen uitgeprobeerd en uiteindelijk aan het eind van de dag zaten we nog van, dat nog doen, dit nog doen ... 100% is het nog niet maar hij had al wel direct de rondetijden van afgelopen jaar.

Het was erg druk trouwens, veel 1:10 en Pro10, er stonden zelfs campers en caravans :D
Ik denk dat we volgende week zondag maar weer eens naar Schermbeck rijden :cool:

Mijne heren,

Het is misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie intresse om volgend jaar een aantal wedstrijden buiten te rijden op het aangepaste circuit(nieuwe curb-stones) van Model Racing Midland :)

Misschien is het een idee om het EFRA regelement aan te houden

Voor beelden van de aanpassingen zie het topic "Topic change naar updates werkzaamheden Modelracing Midland"

Mvg. René

René

Persoonlijk beantwoord ik de vraag met "nee". Het lijkt me erg gaaf om het een keer te proberen, maar in de zomer ben ik niet met deze "winter" klasse bezig. Tevens vind ik het zonde om mijn bodemplaat te bekrassen op asfalt.

Daarnaast denk ik dat mijn eerste uitleg voor velen geld. Het gros van de 1:12 rijders, rijdt zomers andere klasses. Hierdoor vermoed ik dat het animo voor een klasse als deze niet erg groot zal zijn.
Ook zal men andere banden moeten verkiezen dan er nu gereden wordt op tapijt. Banden die waarschijnlijk aardig exotisch zijn, tenaanzien van de huidige banden keuzes. Ook hierdoor zal de drempel hoger zijn.

Toch is het een super idee, zeker als er animo voor is, is het voor mij het overwegen waard om een keer een race mee te doen met een oude bodemplaat ;-)

Groet Robert

Hallo Rene,

Jij hebt al meerdere malen met je 1:12 gereden bij MRM.
Ik zeg plemp je setup hier en dan weten de mensen meteen of er exoten qua banden gebruikt moeten worden;)
@ Robert.
Ik weet niet hoe het met de shore verhoudingen in de 1:12 zit qua banden maar de combinatie 25/30 shore achter en 40/45 shore voor is een goede basis qua banden om mee te beginnen.
Ik weet niet of deze combinatie ook binnen gebruikt word?
Ook Tire Tweak werkt goed als smeer middel of de combinatie smeermiddel en sunblock werkt bij ons ook goed.

mvg Roy

Mijne heren,

Het is misschien een beetje vroeg, maar hebben jullie intresse om volgend jaar een aantal wedstrijden buiten te rijden op het aangepaste circuit(nieuwe curb-stones) van Model Racing Midland :)

Misschien is het een idee om het EFRA regelement aan te houden

Voor beelden van de aanpassingen zie het topic "Topic change naar updates werkzaamheden Modelracing Midland"

Mvg. René
Hoi Rene
mij lijkt het wel wat,, en de baan lijkt mij ook heel geschikt daarvoor mooi vlak :p
maar er ik heb een probleem ik vind alles leuk als het maar wieltjes heeft;)

maar hoe zit het met F1 ?
Gr RVG

Back