Het 1:12 Topic

Ik denk dat Joost hem nog niet gezien heeft, heb je foto's? :mrgreen:

Groet Robert

(Sorry Joost.... :wink: )

lol!! Als iemand wel met smacht op die foto's wacht is Joost het wel. Oh wacht... was er laatst niet een Nederlander die de foto's op RedRC had staan? :)

Nou, de nieuwe S120 zou ik ook wel héél erg graag willen zien... Al was er laatst idd wel een nederlander die foto's had van de S120 zonder body zelfs... Hmmm... Waar was dat ook alweer... Hier op MBF? RCtech? RedRC? Of was het stiekum op PetitRC... Hmmm... Ik heb werkelijk waar géén idee...

ROFL...

serpent 1/12

Ja ik heb foto's van de serpent 1/12!!! Stuur me even je emailadres en ik stuur ze je toe

Ja ik heb foto's van de serpent 1/12!!! Stuur me even je emailadres en ik stuur ze je toe

Joker, laat ik je helpen.... Furious Jay is DE maken van die foto's..... Hij heeft ze paar weken geleden gemaakt op de Masters of 12th Scale in Kerkrade....:)

SV-Racing -> Die links mogen hier best geplaatst worden. Zit verder niks commercieels aan lijkt me dus geen probleem!

Okee okee okee... Ik geef het toe, ik wás de tweede schutter toen Kennedy vermoord werd... Oh, daar ging het niet over *grin*

Okeewj, zal ze hier nog een keer even neerzetten alleen om weer even die veer in mijn eigen kont te kunnen steken ROFL

Masters_of_12scale_018.sized.jpg

Masters_of_12scale_019.sized.jpg

Masters_of_12scale_022.sized.jpg

Masters_of_12scale_023.sized.jpg

Joost K.

leuk autootje ging zeker wel hard op de masters...hmmm komen ze lekker snel mee iedereen gaat weer buiten rijden...

leuk autootje ging zeker wel hard op de masters...hmmm komen ze lekker snel mee iedereen gaat weer buiten rijden...

Heeft hij daar gereden dan?? Ik dacht juist dat Markus hem liet staan omdat hij niet snel genoeg ging...

De S120 heeft niet mee gerden op de masters en was alleen ter promotie van het nieuwe model meegenomen...

JK.

Ik weet niet goed waar het te posten. Maar mits ik een beginnende 1/12de rijder ben zet
ik het maar even hier :)

Het begon ongeveer anderhalve maand terug ( of wat langer ). Ik mocht een keertje met iemand
zijn 1/12de rijden bij ons op de club. Jeetje, dat rijd leuk ! Dat moet ik ook hebben dacht ik in mezelf.

Dan maar op zoek gegaan naar een 1/12de. Had in mijn nickname gezet: "Gezocht: CRC 1/12de"
Ik had die dag toen met een CRC gereden, dus moest het een crc worden vond ik.
Een tijdje later sprak Robert K me aan op msn, en vroeg me waarom ik niet voor een Asso ging.
Na heel wat gepraat en dergelijke was ik er wel van overtuigd dat een Asso zeker niet onderdoet aan een CRC.

Mits ik dan op zoek ging naar een 1/12de zonder te kijken naar het merk zei Robert me dat hij
misschien zijn L4 wel ging verkopen na het winterseizoen ( M-auto cup, Masters.. ).
Had al eerder accu's van Robert gekocht, en was zeer tevreden over zijn materiaal :) Dus
waarom dan geen wagen van hem overnemen. Hij vroeg een zeer aantrekkelijk prijsje voor
de auto met vele spare-parts en banden bij.

Vorige week zondag was de laatste M-auto cup, dus vanaf dan ging Robert zijn L4 verkopen.
Direct met hem overeen gekomen wat hij er allemaal bij deed. En dan maar wachten tot hij
hier aan kwam :)

Vorige woensdag opgestuurd, en vorige vrijdag was het al zo ver. Om 9 uur 'sochtends gaat
de bel. En jawel, daar stond een man met een mooi pakje voor de deur.
Onmiddellijk dan maar mn electronica er in gemonteerd, en 'savonds al direct gaan testen
op het tapijt in Kappellen. Jeetje, wat ging die goed ! ! !

Ben enkel nu nog op zoek naar Flenslagers voor de Jaco wieltjes vooraan. Iemand een idee
waar deze het beste te verkrijgen zijn? Of iemand die misschien nog een setje heeft liggen?

Hier enkele fotootjes van de L4:

112-01.jpg

112-02.jpg

112-03.jpg

112-04.jpg

Goede auto heb je aangeschaft... Vooral het diff, dat moet echt goed lopen of niet Robert? ;-)

JK.

p.s. voor de lagers zou je op Ebay kunnen kijken maar bijna elke goede modelbouwzaak die als het meezit ook 1/12 verkoopt heeft die lagers wel. Gewoon even zoeken en dan vind je ze zeker...

Dank voor alle lovende woorden Steven! Maar het was geen moeite! Nu nog even wachten op de front-end pro brace.

Dat diff loopt als een malle! Joost :wink:

Ik heb zelf ook zitten zoeken, maar kon ze ook moeizaam tot niet vinden.

Groet Robert

Op Ebay kan je heel makkelijk flens lagers vinden voor je 1/12. Even naar Wallawalla store zoeken op Ebay en je heb vele verschillende soorten lagers tot je beschikking. Goed betaalbaar.

1/12 serpent

Joker, laat ik je helpen.... Furious Jay is DE maken van die foto's..... Hij heeft ze paar weken geleden gemaakt op de Masters of 12th Scale in Kerkrade....:)

SV-Racing -> Die links mogen hier best geplaatst worden. Zit verder niks commercieels aan lijkt me dus geen probleem!

ik wou je niet het idee geven dat ik de foto's gemaakt had ik kwam ze eidelijk zelf tegen en wou iedereen er van laten genieten...

@joker: Weet ik ook, geeft ook niet maar de foto's stonden al ergens bij het topic "nieuwtjes" namelijk dus de meeste hadden ze hier al gezien... No sweat ;-)

@Remy: Ja man, helemaal vergeten gewoon. Pieter wees me er ook al op toen ik ze online had gezet. Heb er gewoon helemaal niet op gelet. (ben dan gelukkig ook geen fotograaf van beroep haha...)

Joost.

@joker: Weet ik ook, geeft ook niet maar de foto's stonden al ergens bij het topic "nieuwtjes" namelijk dus de meeste hadden ze hier al gezien... No sweat ;-)

@Remy: Ja man, helemaal vergeten gewoon. Pieter wees me er ook al op toen ik ze online had gezet. Heb er gewoon helemaal niet op gelet. (ben dan gelukkig ook geen fotograaf van beroep haha...)

Joost.

Die foto`s heb ik hier op mijn pda... ;)

Back