Wat weegt de 120 leeg eigenlijk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Johan,Alwin , de 120er weegt leeg 280 gram.
IK heb net met de fabriek gesproken , bij een grote bestelling in de zomer komen er een paar 150ers mee .
Dit gaat alleen met een grote bestelling omdat het met spedition verstuurt moet worden .
Mvg Johan
blijft een hoop geklooi voor zo`n kistje .
Als je je een beetje kwaad maakt kun je zo'n felix in twee uur in de lucht hebben. Drie als je het heel netjes wil doen. Wel jammer dat de grotere maten alweer snel richting toestellen als de easystar gaan qua prijs, door de compleetheid daarvan zullen weinig beginners de Fenix echt interessant vinden ben ik bang, het is toch meer een kist en klus voor een ervaren vlieger die er een les/relax kist bij wil.
Het gaat om het idee he Johan, het edf'je kostte mij €4 toch een leuk kistje aan.
Ik denk dat het niets uit maakt of je de 100 of de 120 hebt, je zal dan wel een iets zwaardere setup moeten hebben. Het voordeel van de 100 is dat indoorvliegen waarschijnlijk beter mogelijk is, maar outdoor zal je met de 120 beter uit de voeten kunnen.