Het algemene Mpx Gemini topic.

• Topicstarter Topicstarter Acropilot
  • Startdatum Startdatum
Die soms ook, dan liggen ze te kwijlen voor die stapel gemini's.............

De Gemini zou ik ook wel wille, zeer gaaf toestel.
Alleen vind ik het veel te veel geld voor een schuimpje!

voor 100€ bouw ik al veel depron zooi hoor :lol:

Hallo mensen,
Waar ligt jullie zwaartepunt,ligt dit op de lijn van de verstevigingsbuis in de bovenste vleugel?
Zou vanovond willen maiden,tspel staat klaar :D

rafgol zei:
Den Albatros belt maar niet, ik geraak niet aan mijnen Gemini.. :oops: volkje

Den albatros is dicht,op verlof en dat in theetst van het vliegseizoen 8O

binnenkort maar eens 1tje bestellen, eerst ff me easyglider ombouwen en vliegen :)

Gisteravond de gemini gevlogen met Donald duckje in de cocpit :D
Is een leuk toestelletje,maakt loopings en rolls met plezier,echt iets om wat met om je hoofd te suizen
Vliegt heeeel traag als het moet,perfecte zweef eigenschappen
Vliegt wel een beetje wiebelend maar dit is geen probleem,benaderd wat het vliegpatroon van the realstuf.
Ik vlieg met een emaxregelaar van 30A en een turborix motortje dat volgas 11,5 A trekt met de 10x5 schroef.
Lipo 3Cell en 10c 2600Mah
Towerpro servos van 9gr en ontvanger van E-sky
Is met deze setup geen racemaschien en gaat niet verticaal,maar is ook de bedoeling niet en is er ook niet voor ontworpen.
De setup:regelaar,servos,motor,ontvanger+kristal koste ong 95 euro ,heb dit toestel kompleet voor ong 180 euro uitgezonderd batterij,niet slecht he :D
Vanavond terug vliegen,zwaartepunt wat aangepast en motor wat meer naar beneden gezet,zou nu perfect moeten zijn

Dat is wel een goede. Jij zegt 'niet voor ontworpen'. Dit ding is er toch juist wel voor ontworpen? Of is de Acromaster stiekum toch meer '3D-capable' dan dit kistje?

http://www.multiplex-rc.de/
Waar staat dat deze een full 3d kist is of dat ie tegen 100KMh op kruissnelheid zit,en heb ik ooit gezegd dat de acro geen 3D kist is?
Gewoon rollen,loopings geen probleem ,een meskantje,gewoon standaard kunstvlucht.

Ik denk dat je beter moet lezen, hunterduck.

Ik bedoel het volgende. In de nabije toekomst wil ik zo'n kistje aanschaffen. Met zo'n kistje bedoel ik dan een elapor goed vliegend 3D kistje. De Acromaster voldoet aan die beschrijving. Uit het begin van dit draadje had ik begrepen dat dit kistje net zo capabel is als de acromaster.

Jij zegt 'hij is er niet voor ontworpen'. Dat lees ik als "hij is er niet zo geschikt voor, of op z'n minst minder geschikt dan een acromaster"

Daarom vraag ik dus of dit kistje inderdaad minder geschikt is voor kunstvlucht/3D.

Nergens zeg ik dat de acromaster niet 3D geschikt is, noch heb ik het over snelheden gehad.

Ik had de mijne bij albatros besteld,direkt als ik van de beurs in Dortmund kwam,heb er wel 2maand moeten op wachten net zoals de twister,misschien dat ze er terug op stock zijn als albatros weer open is.

Vergis ik me of is hier nog vrijwel niemand met vliegervaringen met de Gemini?
Ik zou willen weten hoe toegankelijk hij vliegt, bv in vergelijking met de AcroMaster.
Bart

Back