Het ARRMA-topic / Nieuw RC merk!!!

ik lees dat hem iets opviel over de chassis, ik zie het probleem niet, het zijn ten slotte verschillende wagens.
Het is niet dezelfde maat als z'n rivalen, dus vat ik dat op als een probleem ( uit zijn oogpunt dan )

geen probleem, maar dus ook niet noemenswaardig ;-)

ik lees dat hem iets opviel over de chassis, ik zie het probleem niet, het zijn ten slotte verschillende wagens.
Het is niet dezelfde maat als z'n rivalen, dus vat ik dat op als een probleem ( uit zijn oogpunt dan )

ook hier heb ik het niet over een probleem, maar een constatering dat de Raider kleiner is dan de auto's die in de zelfde klasse vallen

heb in de beginpost ff een paar prijzen opgenomen welke ik van de Japanse distributeur heb overgenomen en omgerekend. kan dus ook niet 100% zeker zijn dat het hier dezelfde prijzen zullen zijn, maar het geeft een goede indicatie

die TVP chassisen (hoe doe je het meervoud van één chassis ? :rolleyes:)
zien er wel goed uit en die zijn volgens mij ook wel sterk , ben benieuwd hoe die het houden als je een ''knak'' jump maakt waarbij de meeste bodemplaten (dus geen TVP's) breken..

die TVP chassisen (hoe doe je het meervoud van één chassis ? :rolleyes:)
zien er wel goed uit en die zijn volgens mij ook wel sterk , ben benieuwd hoe die het houden als je een ''knak'' jump maakt waarbij de meeste bodemplaten (dus geen TVP's) breken..

+ buigen;). maat tvp's zijn ook niet alles hoor na behoorlijk wat side crashes buigen ze. dat doen ze ook bij de savage.

oke, heb jij de auto's ook in het echt gezien dan?
en is het waar dat je ARRMA moet uitspreken als 'armor'? :p

nee, enkel de website die nu gelanceerd is

weet ook niet precies hoe je het uitspreekt, maar alsje 'armor' met correct engels uitspreekt (dus niet zoals de meeste NL's) dan klinkt het een beetje als 'arrma'.

zal wel weer aan mij liggen maar het doet mij een beetje taiwanees aan, maar das vaak goedkoop en goed :) terwijl engels duur en matig is

Back