Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
deze vat ik nietps: foto's zijn van de fury en vortex niet fury en mojave ;-)
waar lees jij dat ik het een probleem vind, ik constateerde alleen maar dat het lengte verschil in de TVP's zit, het had ook op een andere manier verlengt kunnen wordenMaar ik vat jouw nog niet waarom de grootte een probleem is?
ik lees dat hem iets opviel over de chassis, ik zie het probleem niet, het zijn ten slotte verschillende wagens.
Het is niet dezelfde maat als z'n rivalen, dus vat ik dat op als een probleem ( uit zijn oogpunt dan )
die TVP chassisen (hoe doe je het meervoud van één chassis ?)
zien er wel goed uit en die zijn volgens mij ook wel sterk , ben benieuwd hoe die het houden als je een ''knak'' jump maakt waarbij de meeste bodemplaten (dus geen TVP's) breken..
nog ff een nieuwtje, het lijk erop dat dit het onder merk is van Team Durango.
Het postadres van Team Durango en ARRMA is namelijk hetzelfde
en vergelijk deze 2 pagina's maar een met elkaar
Terms and Conditions | Team Durango Radio Controlled (R/C) Cars
ARRMA - We Are Radio Control
de meeste auto's van bekende RC merken worden sowieso al in Taiwan geproduceerdzal wel weer aan mij liggen maar het doet mij een beetje taiwanees aan, maar das vaak goedkoop en goedterwijl engels duur en matig is
zal wel weer aan mij liggen maar het doet mij een beetje taiwanees aan, maar das vaak goedkoop en goedterwijl engels duur en matig is