Aluminium draagarmen, ziet er erg leuk uit, maar aluminium buigt waar plastic of terugveert of breekt...
Draagarmen wil je dan ook absoluut niet in aluminium hebben, maar gewoon plastic houden.
C-hubs\knuckles bv zou je kunnen overwegen als je de plastic varianten blijft breken, maar dan komt de kracht op een ander onderdeel te staan wat je dan mogelijk zwaarder gaat belasten en kans op breken.
Als je geen problemen hebt met de huidige plastic onderdelen zou ik ze gewoon lekker plastic laten.
Daar heb je wel een punt,dat het probleem zich dan gewoon verplaatst. Maar dan liever wel de goedkoopste en makkelijkste onderdelen voor te vervangen
Was vandaag wat vroeger thuis van het werk,en zoontje wou natuurlijk even gaan rijden. Denk dat we nog geen vijf minuten aan het rijden waren,dat de raider een koprol deed,en zag natuurlijk dat er een achterwiel scheef stond

Zoals je kan zien op de foto was die bout waar een armpje aan zit(weet de naam niet,zie foto) losgekomen. En natuurlijk weer een dik 10min moeten zoeken naar de dogbone die er uiteraard dan uitvalt. Na eigenlijk het opgeven te hebben met zoeken,zagen we hem liggen,toch dik 4a5m verder

. Nog kunnen herstellen met wat plakband,en verder wat rustiger gereden.
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat,dat al eens was losgekomen en niet meer goed vast te zetten was.
Dus bij een vorige bestelling,had slimme ik

dit al voorzien, en zo'n boutje al besteld dat langer is. Zo kan ik er aan de andere kant gewoon een moer opdraaien.
Ik vind dat kliksysteem van dat armpje eigenlijk ook niet goed.
Als eender welke RC wagen tuimelt,komen er ook veel krachten op de wielen,dus die krijgen het zwaar te verduren.
Ok,het klikt er af,anders zal er wel ergens op een andere plaats iets breken,maar hier kan je altijd achter u dogbone gaan zoeken,als je die niet vind,is het ook gedaan met rijden.
Hieronder een link van iemand,die wel paar aanpassingen heeft gedaan aan zijn raider,vooral de aanpassing van dogbone naar universal joint wil ik dan wel proberen,die geraak je tenminste niet kwijt,denk ik dan toch
http://www.rctech.net/forum/electric-off-road/885284-build-complete-arrma-raider.html