Het brommer topic.

ik vond t dr niet mooi uitzien (en met mij velen :P) en wanneer je 45 reed, zag je door al dat getril vrij weinig. dan draai ik me liever een keer om ;).
heb jij je scoot nou al??

gtz

hee jongens ,,

ik heb dit allemaal gelezen en ik dacht laat ik mee ook ff voorstellen ,, ik heb een aprillia sr die 120 km/h gaat me 70 cc....

gr lars!

Laatst bewerkt door een moderator:
jaja, ik leer t wel :P.
wil nou nog kijken voor handkappen, achterlichtje en een ander uitlaatje.
maar dat komt nog wel ;)

naja, dan heb je iig je spiegel om naar te kijken tot juli ;) :P
wachten is waardeloos hea, ik zou hem eerst ook pas in juni krijgen..
gtz

Laatst bewerkt:
Ziet er echt veel beter uit zonder spiegels.

Spiegels moet je alleen op een Honda-Shadow-achtige scooter zetten of op een buikschuiver. Dan wel zonder zo'n gigantisch lompe standaard eraan.

tnx.
op zo'n buikschuiver (RS, GPR, TheeZetteR) ziet t dr idd wel mooi uit. daar ziet het dr eerder raar uit wanneer ze dr niet op zitten :P.
vind t dr zelf ook wel beter uitzien. nou dat achterlichtje nog anders, en kvind m qua uiterlijk wel best:) (+ handkappen dan nog ;))

gtz

jaja, ik leer t wel :P.
wil nou nog kijken voor handkappen, achterlichtje en een ander uitlaatje.
maar dat komt nog wel ;)

ik heb ook handkappen besteld en een achterlichtje :)

ik wil mijn top rond de 70 houden..
er komt een leo V6 op en denk ik een DR70
en een 12 tands wieltje voor, dat trekt lekker:)

ik wil ook iets sneller.. je word afgesneden als je 45 rijdt.. word je helemaal gek van. wil dus ff wat beter meekunnen met t verkeer ;). 55 is prima dan :P.

gtz

Laatst bewerkt:
@cheeta: daar controleren ze niet zo erg op :P. ze vinden t erger dat je te hard rijd..
genoeg mensen die zonder spiegel rijden, geen een die dr gezeik mee heeft gehad.
*klopt af*

nehhor:)

ik ben al is aan gehouden voor gewoon papier controlle, derbi onder de modder en alles... (ook zonder spiegels) geen knipperlichten...

zei, ok alles in orde :)

Ik laat mijne 60 rijden, geen gezeur met de wouten.

Varioring eruit en gassen met die hap:)

Spiegel is verplicht vanaf 2007, dus Philip logisch dat jij geen probleem ermee had!

Ruben, jij hebt een nieuwe dus kan gezeik krijgen als je aangehouden word en je papieren gecontroleerd worden.

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
ik had mijn brommer begrenst is op 55.. ik voelde me echt serieus niet meer veilig.. het was gewoon eng om daar mee de weg op te gaan.

veeeel te langzaam

kan je nagaan met 45 :P. zit ook gewoon geen pit in, als je in een te hoge versnelling zit, trektie m ook amper door ofzo. maar met v6 rijdtie zoiets van 65/70 ofzo??

gtz

Back