Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik weet maar da hoeft de policie nie te weten en meestal zit mijn vader achterop en ik schakel das ook maar heel smoms dat ik allen rij
Nah pas, toch maar op ik heb zo ook op mijn 15de iets leuks meegemaakt... Vriend van mij had toen nieuwe schakelbrommer gekocht, dus ik mocht ook stukje rijden (Ik kon een beetje schakelen, maar daar hield het dan ook mee op...) ikke rondje door zijn wijk rijden wat bleek, ze waren daar ook met minibikes aan het rijden dus iemand had de politie gebeld. Staat daar dus, politiewagen verderop ikke al rustig rijden wil het schakelen nou net niet goed lukken... Dus riepen ze stoppen, ikke doorrijden kwam er een motor achter me aan en toen had ik zoiets van hmm maar beter stoppen want daar win je toch niet van... uiteindelijk boete gehad voor rijden zonder rijbewijs, rijden zonder helm en een waarschuwing voor negeren van stopteken. Waren Papa en Mama niet blij mee...
ik weet maar da hoeft de policie nie te weten en meestal zit mijn vader achterop en ik schakel das ook maar heel smoms dat ik allen rij
Heey!!
Mijn mini bike loopt weer!
Jammergenoeg is het wel een 50cc
Maar nu heeft mijn opa een 125cc viertakt schakel dirt bike gekocht
Maar daar wacht ik nog ff mee
Greetzz,
Ruud
op je 12e al een fs1doe je netjes meestal rijden jongetjes van 12 op cross motortjes en minibikjes mag je wel op passen met die mooie fs1 is die van je pa of vn jou ?
weet ik maar meestal zit mijn vander achter op maar soms rij ik aleen maar dat isPersoonlijk zou de politie mee een "rotzorg" zijn.. Als je een ongeluk veroorzaakt (en ja, dat kan ook in een "wijkje" gebeuren) ben je echt het bokkie.. Onverzekerd en niet bevoegd om te mogen rijden...
Maargoed, blijft een mooie brommer, je FS1.
Groeten,
Ruben
Van de mini bike of de pit bike??
Greetzz,
Ruud
nouwja foto's leuker dan woorden licht eraan gister me aerox teruggehad reed op een weg en staat een jongen met zijn scooter midden op de weg. kon er niet meer langs en ja hoor weer geraaktbinnekort maar effe foto posten.
tim