Het brommer topic.

Mag niet he in je wijk, Openbare wegen mag je alleen op rijden met bromfiets als deze gekeurt is en de berijder certificaat heeft of autorijbewijs.

ik weet maar da hoeft de policie nie te weten en meestal zit mijn vader achterop en ik schakel das ook maar heel smoms dat ik allen rij

ik weet maar da hoeft de policie nie te weten en meestal zit mijn vader achterop en ik schakel das ook maar heel smoms dat ik allen rij

Nah pas, toch maar op ik heb zo ook op mijn 15de iets leuks meegemaakt... Vriend van mij had toen nieuwe schakelbrommer gekocht, dus ik mocht ook stukje rijden (Ik kon een beetje schakelen, maar daar hield het dan ook mee op...) ikke rondje door zijn wijk rijden wat bleek, ze waren daar ook met minibikes aan het rijden dus iemand had de politie gebeld. Staat daar dus, politiewagen verderop ikke al rustig rijden wil het schakelen nou net niet goed lukken... Dus riepen ze stoppen, ikke doorrijden kwam er een motor achter me aan en toen had ik zoiets van hmm maar beter stoppen want daar win je toch niet van... uiteindelijk boete gehad voor rijden zonder rijbewijs, rijden zonder helm en een waarschuwing voor negeren van stopteken. Waren Papa en Mama niet blij mee:mrgreen:...

Nah pas, toch maar op ik heb zo ook op mijn 15de iets leuks meegemaakt... Vriend van mij had toen nieuwe schakelbrommer gekocht, dus ik mocht ook stukje rijden (Ik kon een beetje schakelen, maar daar hield het dan ook mee op...) ikke rondje door zijn wijk rijden wat bleek, ze waren daar ook met minibikes aan het rijden dus iemand had de politie gebeld. Staat daar dus, politiewagen verderop ikke al rustig rijden wil het schakelen nou net niet goed lukken... Dus riepen ze stoppen, ikke doorrijden kwam er een motor achter me aan en toen had ik zoiets van hmm maar beter stoppen want daar win je toch niet van... uiteindelijk boete gehad voor rijden zonder rijbewijs, rijden zonder helm en een waarschuwing voor negeren van stopteken. Waren Papa en Mama niet blij mee:mrgreen:...

als je beetje kan schakelen kan je het wel winnen van motor agent hoor:D hangt dr wel vanaf in wat voor omgeving je bent:mrgreen:

niet met een standaart (nieuwe) brommer, en dan nog valt het wel tegen (geen ervaring mee, maar ik kan wel gokken hoe snel zo'n motor is)

@Melvin,
HEE!! die brommer is ietsje jonger als die van mij denk ik, welk bouwjaar?
gr. Jeroen

op je 12e al een fs1 :D doe je netjes meestal rijden jongetjes van 12 op cross motortjes en minibikjes mag je wel op passen met die mooie fs1 is die van je pa of vn jou ?

Persoonlijk zou de boete mee een "rotzorg" zijn.. Als je een ongeluk veroorzaakt (en ja, dat kan ook in een "wijkje" gebeuren) ben je echt het bokkie.. Onverzekerd en niet bevoegd om te mogen rijden...
Maargoed, blijft een mooie brommer, je FS1 ;).

Groeten,

Ruben

Laatst bewerkt:
Heey!!

Mijn mini bike loopt weer!
Jammergenoeg is het wel een 50cc:(
Maar nu heeft mijn opa een 125cc viertakt schakel dirt bike gekocht:D:D
Maar daar wacht ik nog ff mee:D

Greetzz,

Ruud

op je 12e al een fs1 :D doe je netjes meestal rijden jongetjes van 12 op cross motortjes en minibikjes mag je wel op passen met die mooie fs1 is die van je pa of vn jou ?

hij is echt van mij maar hij staat op mijn vaders naam wat ik kan hem vanaf mijjn16 op mijn naam laten zetten

Persoonlijk zou de politie mee een "rotzorg" zijn.. Als je een ongeluk veroorzaakt (en ja, dat kan ook in een "wijkje" gebeuren) ben je echt het bokkie.. Onverzekerd en niet bevoegd om te mogen rijden...
Maargoed, blijft een mooie brommer, je FS1 ;).

Groeten,

Ruben
weet ik maar meestal zit mijn vander achter op maar soms rij ik aleen maar dat is
heel soms

nouwja foto's leuker dan woorden licht eraan gister me aerox teruggehad reed op een weg en staat een jongen met zijn scooter midden op de weg. kon er niet meer langs en ja hoor weer geraakt:mad: binnekort maar effe foto posten.

tim

zag je hem niet van tevoren dan? had je toch kunnen stoppen, of niet?
ik ben weleens door de gladheid op me plaat gegaan, maarja..
gr. Jeroen

nouwja foto's leuker dan woorden licht eraan gister me aerox teruggehad reed op een weg en staat een jongen met zijn scooter midden op de weg. kon er niet meer langs en ja hoor weer geraakt:mad: binnekort maar effe foto posten.

tim

Je kan gewoon niet rijden...

uhhmm wel hoor;) maar ik keek op bord langs de weg wat mijn snelheid was en toen op me teller om te kijken wat de afwijking was maar toen sag ik een jongen midden op de weg die stond 10 meter na het bord stil. denk dat jij hem ook niet had kunnen ontwijken.

tim

Het feit dat je op dat moment meer interesse had in je snelheid dan in wat er zich voor je op de weg afspeelde, zegt misschien ook al veel over waar je bezorgder om was natuurlijk. ;)
"Vaart minderen spaart kinderen."

Back