Uhm nee.
Ik weet niet waar je die ongein vandaan hebt?
bij een warmloper smelt de zuiger heel even in de cillinder en word losgerukt

dat van mij was geen vastlopertje, het was een zuigerring die faalde.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Uhm nee.
Jep, speciaal voor jouw, omdat jij het bentStoer hoor gelijk met een faal logo![]()
Ach, voorlopig heb je flink lopen miepen in dit topic, lekker de discussie gezocht maar nog geen keer met een fatsoenlijk antwoord gekomen.
Uhm nee.
Ik verplicht je niet om er op in te gaan, ik zeg wat ik te zeggen heb, en als jij het leuk vind om daarop in te gaan moet je dat vooral doen, en achteraf niet gaan zeiken over die bullshit.
ook even kijken naar een eurobegrenzer voor de wouten als de vakantie weer af is gelopen.(staan ze er altijd met hun rollerbankie)
Jij begrijpt dus volkomen wat het nut van een forum is?
Alles wat je plaatst, kan op gereageerd worden, niet gaan miepen dat erop gereageerd wordt.
Bedankt, daar mag onze zeer wijze Dennis W een voorbeeld aan nemen, kennis delen op forums![]()
Bij deze: GefeliciteerdIk weet al precies wat voor mannetje je bent, ik noem jouw toch ook geen zak ofzo?
Veel plezier met je gedrag, op de diverse brommerfora ben je natuurlijk niet stoer genoeg.
Een eurobegrenser is in veel gevallen de beste keuze , goedkoop en via diverse aanbieders op mp erg proffesioneel ingebouwd. enige nadeel vind ik wel dat je altijd met een jack plug moet werken, zou mooier zijn als je iets hebt wat minder opvalt dan een "koptelefoon aansluiting".
Agenten zijn ook niet dom en weten ook precies wat er wel en niet te koop is aan begrenseraparatuur.
officieel is een toerental of vermogens begrenser verboden, alleen een mechanische begrensing die die niet van buitenaf te bedienen is mag weer wel.
Op het moment ben ik een begrenser aan het ontwikkelen die werkt via de remlicht schakelaars en een 3de knop om hem in te schakelen, heel simpel gezegd je knijpt beide remmen in en drukt op een knop in op of naast je gashandel(of een lichtschakelaar) op het moment dat je de beide remmen inknijpt en op de knop drukt word de begrenser geactiveerd,deze is daarna alleen weer te deactiveren als je dezelfde handeling opnieuw verricht, erg onwaarschijnlijk dat een agent beide remmen inknijpt en je licht bijv aanzet in 1 handeling.
en kom je met alleen een begrenzer wel fatsoenlijk enkele keren zonder argwaan te wekken met 70cc over de bank?