Psygho (Emil)
Forum veteraan
Pas maar op, daar gaat je kenteken en rijbewijs 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
maar mets je rijstijl in orde is en je niet in een vekeerd deel woont, en je niet in een fuik rijd (de grootste ergernis, want dan heb je niets aan je voorbeeldige rijstijl) valt het mee...
En mits je geen ongelukken maakt waarbij anderen het slachtoffer zijn. Hoe zit het met de verzekering dan? Als die niet thuis geven heb je "levenslang".
Daar hoor je vaak de grootste 'gruwel' verhalen over.
Das voor mij de reden om niet boven de 50cc uit te komen..En mits je geen ongelukken maakt waarbij anderen het slachtoffer zijn. Hoe zit het met de verzekering dan? Als die niet thuis geven heb je "levenslang".
Mooi voorbeeld van het "dat overkomt mij toch niet" denken. Als jij echt een ernstig ongeluk hebt gehad, kon het nog wel eens lastig sleutelen zijn. Of je moet geluk hebben dat alleen degene waar je tegenop geklapt bent in de kreukels ligt natuurlijk, dan kun jij in alle rust je brommertje afvoeren om een boete te voorkomen. Voel je je vast erg fijn bij.En zou jij als je 80cc heb en je hebt een ernstig ongeluk gehad en je brommertje staat half in elkaar bij jou in je schuur en je weet dat de kans groot is dat ze langs komen, die 80cc er onder laten? Ik niet hoor,..
Dus ook de consequenties die jouw gedrag kan hebben voor een ander? Als je het niet erg vind, bepaal ik zelf wel of ik bij een aanrijding betrokken wil worden met een veel te hard rijdende brommer.Ik vind dat als je er voor kiest je brommer op te voeren, dat je ook de consequenties aanvaard.
Maar gewoon goed opletten en niet rijden als zot, op plekken waar het druk is rustig aan doen. Nooit en te nimmer rijden als je alcohol op hebt! Zo heb ik het al 2 jaar ongelukken weten te voorkomen.