Ik heb nu mijn 3e yamaha neos. Eerste reed ik met 80 tegen een tegemoetkomende legertruck.
Huh? waarom gaat het verhaal hierna noch verder? 8-O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb nu mijn 3e yamaha neos. Eerste reed ik met 80 tegen een tegemoetkomende legertruck.
Huh? waarom gaat het verhaal hierna noch verder? 8-O
Omdat dit nu mijn 3e is...
En wat een zielig gedoe om meteen te zeggen; misschien heeft ie het gedroomd.
Op 46 jarige leeftijd verwacht je geen kinderachtig gedrag. Post dan niks, of iets nuttigs.
Ik vraag me altijd af waarom je naar muziek wil luisteren tijdens het scooterrijden? Mijne maakt 10.000 rpm. en dan hoor ik vrij weinig van de muziek denk ik. De meeste vinden een 2takt scooter al geen mooi geluid maken, dan komt er ook nog is veel muziek uit met 2takt geluid. Daarnaast is het zonde van de ruimte in je buddy.
hier hangen ze tot 11 uur in de avond op het speelveld ,en gaan die kleredingen keiharde boink boink draaien ,om vervolgens even lekker te gaan racen in de straat ,tot de kleine kinderen rechtop in bed zitten van de herrie
Suure....
Ik denk dat het verstandiger is om de politie the bellen als het zich weer voordoet ipv. dat hier te melden.