Het cheapy topic en beslommeringen deel je ervaring

Discussie in 'Heli-Pilot's Mess' gestart door Daviddutch, 30 jun 2013.

  1. Chow

    Chow Forum veteraan

    Lid geworden:
    21 mrt 2011
    Berichten:
    10.452
    Locatie:
    Paramaribo
    Als je vrij wilt kiezen kun je gewoon een kale kit van een ander merk kopen. Align zie je zelden als kale kit voorbijkomen inderdaad. Aan de andere kant is de meegeleverde electronica zo slecht nog niet. Tís niet zo dat er her en der bij bosjes Aligns uit de lucht vallen.
     
  2. MickFly

    MickFly

    Lid geworden:
    29 mei 2013
    Berichten:
    53
    Locatie:
    Rijnsburg
    Ik wil de jesus bolt van m'n HK450GT Pro v2 vervangen. Kan ik gewoon bij de gamma of een lokale hardware boer een zelfde soort boutje halen of moet ik echt op zoek naar specifieke bouten van een bepaald materiaal?

    Of een hardware setje van Align van 25 euro aanschaffen voor een paar schroefjes? :(
     
  3. Bartvd

    Bartvd

    Lid geworden:
    11 sep 2011
    Berichten:
    577
    Locatie:
    Belgie, Massemen
    Zijn die jesus bolts niet gehard? Ik zou in de kop geen Gamma schroeven steken. Als die bout breekt dan zou ik niet in de buurt willen zijn.
     
  4. MickFly

    MickFly

    Lid geworden:
    29 mei 2013
    Berichten:
    53
    Locatie:
    Rijnsburg
    Dat vraag ik mij dus ook af. Jesus bolt is best belangrijk, maar bij veel webshops hebben ze toch wel standaard M2 boutjes
     
  5. chrisdv

    chrisdv

    Lid geworden:
    15 jan 2010
    Berichten:
    1.807
    Locatie:
    zuidwest friesland
    Als je een ijzerhandel oid in de buurt heeft die misschien wel beter materiaal, maar zouden die schroeven van HK sterker zijn dan die uit de gemiddelde bouwmarkt?
    Het staal is toch al gauw sterker dan het aluminium van die rotorkop.
     

Deel Deze Pagina