Oei BS OSD. Sander noemde hem al BullShit OSD
Ik ken hem verder niet.
Je kunt prima vooruit met het setje, al begin je je redelijk snel te ergeren aan de kwaliteit van de CCD killer cam. Hoe dan ook blijf je maar kl*ten met de focus. Het lijtk alsof het gewoon niet scherper wil.
Wel doet hij het goed als het wat donker begint te worden. Dan word ie gewoon zwart wit en kun je nog lekker even doorvliegen.
Verder heb ik ook vaak problemen met de passing van een Fatshark. Ik wil hem nog wel eens ruilen met een vriend, om de brillen keer op keer te vergelijken.
Echter blijf ik maar aankloten met die schuifjes op de voorkant. Ook komen de glaasjes wel heel dicht op je oogbal waardoor ze gauw beslaan.
Ik vind het niks! natuurlijk zijn er veel mensen ontzettend tevreden mee. ik denk dta het inderdaad te maken heeft met de vorm van je hoofd. Het is gewoon niet anders.
Pino, zorg dat de GPS ver van jou videozender af zit. Verder moet hij een vrij zicht naar boven hebben. Hij mag best onder schuim, alleen word de gevoeligheid van de GPS ontvanger minder. Dit is eigenlijk alleen merkbaar bij veel bewolking boven je. én bewolking, én schuim. Tmaakt ut niet beter bij een 5Hz GPS.
Verder nooit problemen met een 5Hz GPS

, ik gebruik hem al een goed lange tijd.