Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mooie vlucht Frank!
Is wel te zien dat de wind daar bij jullie ook vlagerig was, beeld gaat aardig heen en weer. Waar vlieg je mee, een Easystar of een Twinstar?
Heren,
Gisteren met Fransbr samen weer een heerlijk rondje FPV gedaan.
Mooie lange vlucht, maar ook zeker een plek waar je een OSD nodig hebt.
Lijkt allemaal op elkaar die weilanden met sloten.
Succes ermee,
Ik zit nog te wachten op mijn zender dus ben nog even aan het prutsen geweest.
Had toevallig nog een Kodak zx1 liggen en naar voorbeeld even verder terug op het forum even een aansluiting gemaakt om aan te sluiten op de accu
Gewoon aangesloten op de balanceer stekker van de accu, andere draad is voor voeding van de vtx
Ook even een gat in de behuizing gemaakt zodat ik hem ook nog gewoon met batterijen kan gebruiken en het kleppie nog gewoon dicht kan
Gisteravond nog even een mooie vlucht gemaakt en vastgelegd door de GoPro. Mijn neef Eric, ook een vervent modelpiloot, die zijn ION PRO (hotliner) ging vliegen kreeg ik prachtig in beeld.
ION PRO filmed by FPV on Vimeo
MVG. Robert.
De quad die ik gebruik is inderdaad de Basisset L4-ME. Om daarmee gps positon hold en coming home te kunnen doen, heb je de gps en navigatie module nodig. Ook het compas is daarbij nodig.Pirelly,
Ik zie meerdere quads staan op de microcopter shop. Wat heb je allemaal nodig om hem op die positie te laten hangen, om hem vervolgens terug te sturen richting home!?
De MK Basicset L4-ME met de V2 Flight controller en regelaars, maar wat nog meer?..
Ik hoor heel graag van je.
Ben erg benieuwd naar je vliegfilmpje!