IK begin mijn fpv avontuur OOK met een nemo.
sven, des noods doe je het zo:
- laat iedereen hier eventjes links liggen (niet persoonlijk bedoeld voor iedereen, maar meer voor de bloeddruk van sven)
- wacht tot het FATSOENLIJK vliegweer is (en welk weer dat is, even voor de rest, bepaalt de eigenaar van het toestel)
- ga met mijn nemo testen en kijk hoe hij daarna bij MIJ vliegt.
Doet die het goed, pak je EXACT die setup, dan heb je een bewezen concept, en hebben wij 2 identieke toestellen.
We zijn ervaren vliegers genoeg om met die dingen te vliegen, en ons stappen plan is ook prima, om daarna fpv met die nemo's te vliegen, we gaan namelijk niet gelijk ZELF met de bril op staan.
op het moment dat we bovenstaande gedaan hebben (met mijn nemo gevlogen), bestel je dezelfde spullen (of vergelijkbaar in kv/amps etc) en post hier NIETS. Als het binnen is, zorg je dat je de rest van de montagespulletjes hebt, en post hier niets.
Als je die spullen hebt, kom je naar mij, en zetten we die nemo in elkaar. Wederom posten we hier niets (want dan is het alleen maar; heeft hij al gevlogen? hoe goed bedoeld ook).
Dan ga je er mee vliegen, ik doe mijn bril op, en kijk met jou mee. DAN post je hier dat je fpv kist gevlogen heeft, en stap 1 van ons uitgestippelde avontuur EINDELIJK gezet is, en dat de volgende stap is, zelf door de bril kijken, terwijl iemand anders vliegt.
dat heb ik ook voor mezelf besloten, niet opgevallen? dat ik niets inhoudelijks over mijn fpv spullen gepost heb?
OFWEL, tot nader bericht, is er NIETS gebeurt met fpv bij sven, lijkt mij een goede aanpak.
Nogmaals, no offence richting de rest, maar de meeste weten nu toch onderhand wel hoe sven is, en doet, als het om notabene ZIJN spullen gaat? Respecteer het, ga er niet tegen in, dat helpt niet, dat haalt niets uit.
Nog even ter toevoeging:
wij houden van vliegen, maar doen dit graag in MOOI WEER. wij MOETEN niets, wij doen dit voor de lol. Ook fpv vliegen is geen MOETJE voor ons, maar meer iets wat ons leuk lijkt, en wij graag op ons eigen tempo aan beginnen. Wij bepalen graag ZELF de risico's de we met ONS materiaal nemen, wat wij met ONS geld hebben betaald waar we ZELF hard voor hebben moeten werken.
Als het slecht weer is, balen we, maar we weten ook dat er vast nog mooie dagen genoeg komen. Het is net februari verdorie!!! Normaal komen bij ons de eerste kisten pas van hun plank af in APRIL!
als iemand nog vind dat het niet hard genoeg gaat bij ons, want ja, het is ons, want sven en ik vinden het fijn dit alles samen te doen, dan mag die persoon HIER de luiers komen verschonen, mijn werk doen, tegen de weergoden zeggen dat ze opzouten met die wind, de regen even doorslikken daarboven, en de zon laten schijnen om het verschrikkelijk slechte veld, snel op te laten drogen zodat wij met onze fpv spulletjes aan de slag kunnen....
zo, dat moest IK nu even kwijt.