Het grote FPV (First person view) draadje.

M'n valk kan ook uitgerust worden met camera's, UAV of FPV, 1 kilo TNT of anthrax...en vliegt zelfs nog bij windkracht 6 BFT...pas als je merkt dat het geen echte vogel is, is het te laat...is zelfs onzichtbaar voor de radar...om daar nu zo'n opgeblazen verhaal over te publiceren....

full

MVG. Robert.

Laatst bewerkt door een moderator:
Jeetje Robert.. 8O
Ik heb er een tijd naar zitten turen, maar is die voorste valk nou echt of niet?
De platte staart doet vermoeden, maar hij heeft toch wel een heel echt kopje. ;)

Wat voor een current sensor gebruiken de meesten van jullie eigenlijk voor je OSD?

Die van mij lijkt vandaag na de sneeuwbui (ja ja, ik weet het) het loodje gelegd te hebben, misschien iemand met tips?

Kennelijk heeft Estore Rotterdam ze los ook niet meer en een OSD heb ik al.

Wat voor een current sensor gebruiken de meesten van jullie eigenlijk voor je OSD?

Die van mij lijkt vandaag na de sneeuwbui (ja ja, ik weet het) het loodje gelegd te hebben, misschien iemand met tips?

Kennelijk heeft Estore Rotterdam ze los ook niet meer en een OSD heb ik al.

Elke OSD heeft zijn eigen currentsensor. Verschilt dus per merk.

Volgens mij een Remzibi.

Als je daar op wilt bezuinigen dan kan ik je de Remzibi OSD wel aanbevelen, is een goede en wordt ook snel geleverd (pakweg een halve week na betaling).

Je kunt er zelf vrij veel aan aanpassen en je bent voor onder de 100 euro klaar. Ik was maar 85 euro kwijt en de meest belangrijke features zitten erop;

"Jongens ik heb een current sensor nodig die op elk merk osd past!"

Als dat je vraag was is het antwoord: Nee die bestaat niet.

Als je gewoon vertelt wat voor merk OSD je hebt, dan kunnen wij je misschien aan een current sensor helpen. :rolleyes:

En toch was het echt een algemene vraag want veel current sensors passen op elk OSD, maar goed.. Kennelijk is dat te ingewikkeld. /sarcasme

Ook wel ironisch dat Let Me Google That For You nog het meest behulpzaam was, hoewel ik dat uiteraard al gedaan had.

Dus niet alle...

Je had gewoon in het begin je merk kunnen vermelden, klaar.

Volgens mij had jij beter helemaal niet kunnen reageren, want een normale reactie zit er niet in.

Uit je eerste, tweede en ook deze laatste reactie blijkt werkelijkwaar geen enkel zinnige inbreng.

Waar oh waar staat dat ik gezegd heb dat 'alle current sensors' op willekeurige OSD's (moeten) passen?????

Ook valt er aan veel current sensors best wat te knutselen zodat dat wel kan, deze wereld is niet alleen maar plug-and-play.

Mijn vraag staat dan ook nog steeds, welke current sensors gebruiken jullie zoal? Daarbij is uiteraard niet uitgesloten de optie 'die die bij het OSD zit' o.i.d., maar dan wil ik dus weten van welk OSD, cq. welke sensor dat dan is. 30A? 40A? 100A? Flytron?

Ik begrijp wel waarom jij geen normaal antwoord geeft en liever met dit soort lekker suggestieve semi-onwaarheden schermt, maar erg intelligent is het niet. :banana:

Ik begrijp wel waarom jij geen normaal antwoord geeft en liever met dit soort lekker suggestieve semi-onwaarheden schermt, maar erg intelligent is het niet. :banana:

Je bent zelf volledig debet aan het uitblijven van het antwoord waar je naar op zoek bent. Als de vraagstelling helder is kan ook het antwoord helder zijn. In dit geval vraag je naar een current sensor, maar vermeldt er niet bij voor welk OSD, daarmee hou je dus ruimte over voor speculatie.

En als je dan gaat schermen met termen als 'intelligent' ben ik bang dat je toch eerst even in de spiegel moet kijken. Op goed geformuleerde vragen die duidelijkheid verschaffen over wat er gevraagd wordt kun je een idem antwoord verwachten ...

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

Uiteraard is alles debet aan mij, want een algemeen antwoord op een algemene vraag verwachten is hier kennelijk volstrekt onrealistisch. :rolleyes:

Uiteraard is alles debet aan mij, want een algemeen antwoord op een algemene vraag verwachten is hier kennelijk volstrekt onrealistisch. :rolleyes:

In het geval dat er geen algemeen antwoord is te geven op een vraag die in beginsel al niet in algemene zin gesteld zou moeten worden wel ja.

Jij gaat toch ook niet naar de lokale bandenboer en roept dan 'ik wil graag een set nieuwe banden'. Zijn eerste vraag zal dan zijn 'voor wat voor auto meneer, en welke maat velgen heeft u?'.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
ImmersionRC - Real Virtuality

ik gebruik de EZOSD in combinatie met een simpele OSD omdat ik hier gebruik maak van 2 accu's..dus nu ook kan weten hoeveel spanning ik heb op de 2e accu. Misschien een soort gelijk idee als een soort extra current sensor maar dan alleen met voltage aflezing

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Back