Het grote FPV (First person view) draadje.

zeker met een gerichte antenne gedaan.

hoe maak je trouwens een volgsysteem voor een gerichte antenne?

dat de antenne je vliegtuig volgt

als je een gerichte antenne hebt kun je gewone legale dingen kopen en alsnog gewoon een grote reikwijdte hebben.

Ik kan je aanraden om eerst dit topic maar eens door te lezen en alvast te beginnen met sparen. Dan zullen 99% van je vragen beantwoordt zijn en kan je overgaan tot aanschaffen van spullen.

Ik kan je aanraden om eerst dit topic maar eens door te lezen en alvast te beginnen met sparen. Dan zullen 99% van je vragen beantwoordt zijn en kan je overgaan tot aanschaffen van spullen.

Heb je gelijk in. Ik heb ook al behoorlijk wat doorgewerkt, maar voor 240 pagina's mag wel ik wel een week vrij nemen....

Teaser van nieuw filmpje.

tennisbaan.jpg

Net terug van het vliegen.

Hoi Allemaal

Hoi Allemaal,

Net nieuw op dit forum :-) Heb nog geen ervaring met FPV maal wel met modelbouw en vliegtuigen dus ook niet totaal een leek. Heb aardig zitten lezen op het forum en zal van alles voorbijkomen, mag niet mag wel verhalen enz. Moet nog veel leren over wat ik nu het beste kan gebruiken 5.8 GHz, 2.4 GHz 900 MHz 1.2 GHz :confused: Lijkt mijn PC wel GHz hier GHz daar.

Mijn naam is Willem.

Mooi mooi als ik het zo allemaal zie wil ik ook graag vliegen :)).
Grappig dat ik 2 jaar geleden ook heb gedaan en ik best tegen problemen ben aangekomen (wist niet dat dit onder FPV viel) :)

Voor een projectje in Venetie heb ik op mijn truck een spycam gemonteerd en aangesloten op een 1.2 ghz omdat ik d8 dat dit anders zou storten met een 2.4 ghz systeem. met een walkytalky systeem erop en met een lcd schermpje kon ik dus een interactie krijgen met mijn bezoekers. Al moet ik wel zeggen dat op het moment oik ermee reed ik onwijs veel storing kreeg. Waar dat van kwam wist ik niet, waarschijnlijk de 2 rs540 motoren die erop zitten.

228677_10150176674336234_94839866233_6960877_6826484_n.jpg

Hoe krijgen jullie trouwens dat mooie strakke beeld

dit kitje heb ik :

1.2GHz 1000mW Wireless AV Transmitter Receiver kit

en waar halen jullie je FPV spullen vandaan ?

groet ian

Back