Vanavond nog even gevlogen met klaas als copiloot. Ook voor het eerst met de dvr opgenomen de kwaliteit valt me niet tegen er moet alleen een sneller sd kaartje in want af en toe wil hij nog wel eens een frame droppen. Remy had gelijk het kon nog wel wat lager bij de tennisbaan. Dus hier alvast wat teaser shots van de video.
...
Ook heeft klaas zijn alulah zwemles gegeven, hij hield zijn kopje net boven water. Maar dat verhaal laat ik aan klaas over.
Het meevliegen met Hugo was gaaf!
Respect voor het lef en de vliegkunsten hoor! Ben benieuwd naar het filmpje.
Daarna nog even mijn Alulah de lucht in, nog zonder FPV setup. Had de domping nog iets veranderd, vloog echt perfect nu!
Net toen Hugo zijn kistje ook nog een keer opgooide ging het mis met de mijne. Snapte in eerste instantie niet wat er gebeurde, begon ineens te rollen en loopings te maken en kreeg hem niet meer onder controle. Geland in het water...

uiteraard.
De motor en ESC heb ik nu uit elkaar gehaald en liggen in een zakje met rijst. Bij de servo's heb ik maar rijst erop gegooid, en verwarmd met de fohn. Weet niet of het helpt, maar we zullen zien. Morgen alles weer in elkaar en duimen dat alles het nog doet.
Op deze foto is ook direct de oorzaak te zien...
Had ik wel goed vast gedraaid en later nog eens nagedraaid, schroefje zat ook nog vast, maar had blijkbaar toch niet genoeg grip.
Nu maar fixeren met een druppel CA-lijm denk ik, of hebben jullie andere ideeën?
Trouwens, niet alleen de Alulah heeft zwemles gehad :lol:
Nog bedankt voor het uit het water halen Hugo!