Sven ik denk dat de meeste cheap-ass cameratjes nu wel voorbij zijn gekomen. Voor dat geld kun je toch niet mis gaan lijkt mij? later wil je vast nog een cameratje erbij hebben omdat je er op uit gekeken bent, dan kun je altijd weer voor een ander gaan. en geloof mij, dat gebeurd vast wel. Voor die 30 dollar kun je niet mis gaan. Rcgroups gebruikers zijn erg enthousiast over deze cam, het zal niet voor niets zijn, ondanks de lijntjes. trouwens, Trappy heeft hem ook, en die maakt er werkelijk waar fantastische video's mee.
Over 300mw, kijk eens op
www.rcexplorer.se Ik heb deze site vaker genoemd. Die gozer gebruikt alleen maar de 300mw videozender, en kijk maar eens hoe gigantisch mooie videotjes hij maakt.
Erg ver, hoog, dichtbij, om hem heen.. Het lukt allemaal.
verder zou ik niet meer dan 200 voor het brilletje uit geven. Dan kun je hem boven de 200 net zo goed nieuw kopen...
En inderdaad, Youtube verkloot echt alles. Vimeo is beter, maar ook dan is het bij lange na niet het originele bestand. Bekijk ik thuis mijn video's terug van de 1 dollar camera, dan ziet het er prima uit. Upload ik hem, dan is het echt geen porum meer.
De kwaliteit van die camera hierboven doet het geupload beter als de mijne, en dat terwijl ik 150 lijntjes meer heb. Ik denk dat je het ze zwart op wit bekijkt met die lijntjes. Er zijn vast mensen die hier dieper op in kunnen gaan.
Sven, schaf die 1,3ghz aan, ik denk dat je er echt geen spijt van zult krijgen.. Nogmaals, bekijk die video's op de link hierboven nog eens goed...
trouwens, er zijn zat mensen die met 10mw , 15km hebben gehaald. Komt bij dat ik met mijn fox ook een aardig eindje weg kan vliegen hoor. Het spul is niet te vergelijken met die kant en klare cmos sensor setjes die aangeboden worden.
Veel mensen gaan voor 500mw op de 2,4ghz band. ook veel op 900mhz. Komt bij, als ik wat verder vlieg, en door een ruimte van een rijtje bomen wil vliegen, word mijn beeld beduidend slechter.. Het penetreren van objecten op 2,4ghz is nou niet alles. verder werkt het prima:mrgeen: Op de 1,3ghz band zul je hier dus minder last van hebben, als ik ieder mag ( en dat doe ik) geloven op rcgroups.
Ps, die filmpjes daarboven, die hebben erg veel stroring in het beeld. het bestand is geupload enz. Maar kijk eens naar de lucht, die is helderblauw, en de grond is erg goed te zien. Alleen bij vol tegenzon word hij wat donker, maar welke camera heeft dat nou niet.. Bekijk nogmaals eens die video's van trappy..