Tsjah, dubbele reikweidte in vergelijking met 2,4ghz is misschien wat overdreven. Er zullen vast mensen zijn die een enorme afstand halen, maar zoals ik al eerder zei; Het is een massaproductie in china. Niet un enkel persoon welke iedere zender met een oscilloscoop aan het finetunen is. Er zullen dus betere, maar ook mindere bij zitten.
Aii, dat is rottig, NTSC. Alhoewel.. Jou OSD kan hier wel mee overweg. Echter, zou ik toch kijken voor een Pal systeem, wie weet wat voor een problemen je nog zal kunnen krijgen, waarna je pas als laatste je NTSC verhaal de schuld geeft

.
Hoe het verder met je brilletje en ontvanger zit weet ik niet. ofdat zei een voorkeur geven aan PAL of NTSC.
Ik zou de bestelling annuleren als dit nog kan, en even op safe gaan. Ik zal zo even meekijken naar wat links van cams..
Over die bril, gaan waarvoor jij denkt dat je het beste kan gaan. Een fatshark is gewoon het beste ( zeggen ze) beste field of vieuw, en beste fit.
Zo'n 920 brilletje doet het goed, het scherm vind ik breed genoeg, en omdat hij goedkoper is zul je er eerder aanpassingen aan doen, wat jou fit beter maakt dan welke andere bril dan ook. vergeet niet dat je soms een half uur met dat ding op je kop staat, dus je wilt absoluut geen hinder van zon, of een slechte fit.
Ofwel, fatshark, duurder, mooier
Ofwel 920, goedkoper, ombouwen en beste fit
Ofwel Headplay, knaakke in "my opinion". Het lijkt mij niks, zo'n voorschuif geval. Het zal het weerhouden van zonlicht ook niet ten goede komen, en de prijs is achterlijk.
Nee hoor, je hebt geen filter nodig. Wil je alles op één accu dan heb je er absoluut een nodig. Het mooie is dat de een zegt dat je beter alles op een accu kan aansluiten zodat je minder problemen hebt met laden, en of het vergeten ervan, ofwel veel gemakkelijker. De andere zegt dat het gevaarlijk is. Wanneer je accu leeg is heb je geen beeld meer, waarna de andere weer zegt dat je best nog een tijdje beeld hebt.
Liever speel je op safe, en prop je er gewoon een 2de accu bij. Het was mijn bedoeling het er op één te doen, alleen na nog eens goed na denken, toch maar 2.
je hebt dan dus geen filter nodig, omdat de zender voorzien word van "schone" stroom.
Ik heb het regelmatig geprobeerd op één accu, alleen krijg ik wat ik ook doe, van die vreemde puntjes in het beeld, en naarmate ik meer gas geef een hoop lijnen. Ik heb van alles probeerd, maar ik kreeg dit niet opgelost. Ook een stuk of 8 verschillende filters gemaakt, maar ik kreeg de lijnen niet weg. Dit mede omdat ik maar geen geschikte speol kon vinden.
Dus al met al, gewoon een 2de accu erin

.
Zo te zien zit er in die zender geen regulator, dus werkt hij gewoon op 12v.
Er staat ook bij:
7.5-13VDC is the effective voltage range for this transmitter.
<7.5VDC the transmitter does not operate.
Als er een 7805 in zat zou hij van een volt of 6 nog werken, dat doet hij niet dus zal het wel een 12v zendertje zijn. Ideaal, aangezien je vaak met een 11,1v accu vliegt. ( 12,6v vers geladen) Mocht het wel zo zijn, dan de voltage regulator gewoon gebruiken

dûhh
Over die videokabel..je kunt hem vlechten, maar gebruik ook een ferrit ringetje. hier wikkel je hem 5 keer omheen. Wat nog beter werkt, ( en waarmee ik nog aan het testen ben) is de duurdere netwerk kabel dus met een massa erin. Dit is dat aluminium folie gewikkelde draad.
pak hier de plus en signaal van. Voor de massa gebruik je de non-shielded draad. Het schijnt de vrijliggende massa het zaakje bescherm tegen rf-noise

.
Mijn easystar heb ik van het buikje tot aan de staart voorzien van deze kabel. Het is een behoorlijk zware draad, maar als het de reikweidte ten goede komt is dit geen probleem.