Het grote FPV (First person view) draadje.

Ik mis hier sven al weer een tijdje .
Ben je al weer aan het vliegen ,of mogen we de beelden niet zien .
je kan toch niet helemaal van slag zijn van een beetje btw hihi.

Nee ik leef nog. :P

Ben alleen een beetje druk met andere kistjes nog.
Heb nog een mooie BD-5P klaar staan maar het weer is om depri van te worden.
RC Kicks Ass: BD5-J (Windrider)

Ook mijn Superzoom4D met nieuwe staart dient nog ingevlogen te worden na een mislukte maiden.
RC Kicks Ass: Superzoom 4D (Hacker)

Druk druk druk. ;)

Moet zoiso nog uitzoeken waar alles eigenlijk moet komen te zitten in die twinstar2 van mij.
Wel weet ik al dattie knalknots oranje wordt zodat je em mijlenver ziet liggen.
Is handig schijnbaar, bij dit soort vlieg bezigheden.

Wilde zoiso eerst nog eens even gewoon de hele bende op de rug van een oud model plakken,
en gewoon rondjes vliegen met mijn TFT schermpje om af en toe op mee te kijken.
Gewoon om eens te kijken hoe het allemaal reageerd en werkt tijdens het vliegen.

Moet ook nog even met mijn trimersion bril klooien,
daar moet nog even een videosignaal draad aan geknutseld worden voor die gebruikt kan worden.

We komen dr nog wel eens. ;)

Laatst bewerkt:
het weer is toch wel lekker nu hoor :P gister ook ;) haha

DUS.... doorknutseleeeeeeeeeeeeeeee

lekker weer?
ja op de grond wel maar op 50 meter hoogte 15 knopen met gusts van 25 knopen is moeilijk mooi vliegweer te noemen (zowel gisteren als vandaag!).. jaja, mijn F22 raptor komt er moeiteloos doorheen maar voor FPV is dat bijna niet te doen. moet wel zeggen dat ik met de landing mijn onderstel licht beschadigd hebt op een stukje asfalt.. had ineens een windval en kon op 10 meter hoogte niet voldoende reageren.

of je moet op al je roeren een gyro hebben zitten :)

nu afwachten tot zaterdag, schijnt een goede kans te hebben van redelijk weer....

Laatst bewerkt:
Op het moment van schrijven van dat bericht, was het practisch windstil, en ook de wolkjes (niet veel) bleven stilletjes op hun plaats :)

ondertussen is het wel anders helaas.

Ik zal bij sven zijn eerste vluchten toezicht houden trouwens ;) en mee kijken op een los scherm.

gaaaaaaaap, vroeg uit de veren om mijn FPV gear samen te rapen, vliegtuigen in te pakken en naar de FPV dag te gaan. niet te vergeten aardig wat lipo pack bij laden... Doet wel pijn zaterdag zo vroeg, maar je moet er wat voor over blijven.

Dag van vandaag ziet er zo uit als gisteren en zal volgens de meteo grotendeels ook zo blijven. Wind is niet al te gek maar wel bewolk... straks dus alles inpakken en richting het noorden (vanaf rotterdam). misschien kijken of de gelegenheid er is mijn gear ook even aan de tand te voelen (zal wel niet, maar je weet nooit)

Sascha: ik neem een gloednieuwe cloudsfly voor je mee, die gaat achter in de auto...

c.u. all :)

(waar zit die %#*&@ wake-up mode knop en waar is mijn koffie.... schaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat, nu graag !!!!!!!)

:)

Laatst bewerkt:
leuk dagje vandaag op de FPV meeting, prima naar mijn zin gehad. leuke mensen en moeten dit zeker vaker doen.
Zoals eerder gezegd ga ik even mijn gear flink updaten en ook het e.e.a. organiseren

evntuele filmpjes en foto's gaan eerst even naar sander. Die zal dit sorteren en evetueel online zetten ;)

Yep, was gezellig en leerzaam. Hoop moois gezien en na lang twijfelen tussen wel en niet FPV op mijn vliegtuig ga ik het dan toch maar doen. :yes:

Yep, was gezellig en leerzaam. Hoop moois gezien en na lang twijfelen tussen wel en niet FPV op mijn vliegtuig ga ik het dan toch maar doen. :yes:

Heel verstandig Sleur.. Jij lekker doen, ikke meekijken op schermpie of iets dergelijks en dan zelf ook aan de slag :mrgreen:

Helaas kon ik er vandaag niet bij zijn, omdat mijn moeder zo nodig 65 jaar oud moest worden :(

Heel verstandig Sleur.. Jij lekker doen, ikke meekijken op schermpie of iets dergelijks en dan zelf ook aan de slag :mrgreen:
Na lang twijfelen destijds een zend-/ontvangmodule aangeschaft, bewust niet op 2,4GHz. Daarna wel, niet, wel, niet, wel, niet, bijna het setje aan jou verkocht maar nu weet ik het zeker (denk ik). :rolling: Komende maand de OSD-Pro en GPS module voor de eLogger bestellen.

Maar je mag wel met me meevliegen hoor. :yes: Kijk je mee op het schermpje of met de bril.

*bril zoeken gaat op eBay*

Laatst bewerkt:
Goh, volgens mij kwam ik er wat laat achter wie nou wie was.
Sleurhutje, jou heb ik volgens mij niet gezien?
Ontzettend leuk dat er weer meer mensen enthousiast zijn geworden voor het FPV vliegen. Zo zie je maar wat zo'n meet 'n greet wel niet kan betekenen.

Goh, volgens mij kwam ik er wat laat achter wie nou wie was.
Sleurhutje, jou heb ik volgens mij niet gezien?
Ontzettend leuk dat er weer meer mensen enthousiast zijn geworden voor het FPV vliegen. Zo zie je maar wat zo'n meet 'n greet wel niet kan betekenen.
Ik was die met dat hele korte haar en knaloranje jas. Moest helaas om 15:00 uur alweer weg. Ik stond vlak bij je toen je de boel aan het uit uitpakken was. ;) Maar we gaan elkaar wel vaker ontmoeten vrees ik. :yes:

als ik geweten had dat de nieuwe voorraad brillen vertraagd waren bij Fatshark, dan had ik de mijne niet zo makkelijk verkocht aan Wybe ;)

Joop: denk dat ik ze maandag of dinsdag wel binnen heb, komt er meteen een jou kant op. Je zult na zaterdag ook wel niet meer kunnen wachten ;)

sleur: OSD-Pro ?? nee toch, wil je echt zoveel data op je scherm hebben? zonde van het uitzicht man.... je doet het toch voor het mooie uitzicht + wat extra belangrijke info :)

laatste half uurtje met de nemo's was wel lachen, staan er goed op bij mijn cam. Ook je crash. de near-mis en de 2 bonus punten op sander ;)
stuur alles wel door naar hem of je kunt het "raw" van mijn ftp lukken als je dat wilt ...

heb het trouwen nu nog koud!

sleur: OSD-Pro ?? nee toch, wil je echt zoveel data op je scherm hebben? zonde van het uitzicht man.... je doet het toch voor het mooie uitzicht + wat extra belangrijke info :)
Geen enkel probleem met de OSD-Pro. Je kunt met een extra kanaal in één keer alle info weghalen. Dus genieten kan zonder poespas, essentiële info om netjes thuis te komen (en voor wat info tussendoor) even het schakelaartje op de zender om. 8)

haha,

Die Sander, krijgt ineens een klets op zijn kont:D.
De Nemo heb ik vandaag even omgebouwd. Voortaan gekloot op HD kwaliteit:rolleyes:.
Sander heeft het trackertje even meegenomen. Zo kan ik de volgende keer hopelijk wat meer vliegen.
Het was een prima dag. inderdaad wat koud, maar zolang je bezig blijft is er niets aan de hand.
Jonge wat was dat toch dom. Verkeerde model geslecteerd :hammer:
haha.
Goed, inmiddels een hoop mensen die enthousiast gaan beginnen, een eigen subforum, dus laat maar komen die verslagen!

Laatst bewerkt:
Back