Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze cam ook en ziet er erg goed uit en je kan voldoende in het menu instellen. Verder kan je het secundaire board makkelijk los koppelen om gewicht te besparen.
Ik heb nog een power setje liggen en ik vroeg me af of die misschien geschikt is voor het FPV beest van hobbyking.
Het is namelijk deze motor: HobbyKing Online R/C Hobby Store : TR 35-30A 1700kv Brushless Outrunner (Eq AXi 2808)
Met een turnigy plush 40A regelaar, en een 3s 4400mAh 20C accu.
Gaat dat enigzins lekker vliegen als ik daar een 8x4 prop op zet?
Oh en nog een vraagje, het schijnt dat klap propellers minder trillingen veroorzaken, klopt dat?
Sander, gaan we nu de hele tijd weer van die "dat staat al ergens op internet" snauwen krijgen?
Ik stel gewoon een normale vraag, en zo "open deur" is die vraag niet want het model bestaat nog niet,
dus ik kan het ook niet zomaar even opzoeken.
Ook de propeller vraag vind ik het vragen waard,
ik las namelijk dat die propellers zich op een of andere manier vanzelf in balans houden.
Het feit dat je het zelf al weet wil nog niet zeggen dat een ander het hoort te weten..
Dus houd het alsjeblieft een beetje vriendelijk.![]()
Ik vraag of ik een motor voor een nieuw FPV toestel kan gebruiken omdat er op de site niets aanbevolen wordt,
en je staat meteen al op je achterste poten alsof ik vraag of water nat is.
Gewoon omdat ik niet meteen met een emmer geld gegooid heb toen je van alles en nog wat begon te noemen?
Ik overweeg graag mijn opties en als het me niet geheel overtuigt dan zie ik er vanaf.
Ik loop niet als een schoothondje achter je aan puur omdat je het al langer doet als ik.
En Ik hoop dat je zelf ook realiseert dat jou zure klaagzang ook niet bepaald helpt in het zin krijgen in FPV.
Dat begon niet later pas, maar je was meteen toen ik het eerste PBtje stuurde op RCgroups al zo stug bezig.
Maak zelf maar een "vraag hier iets en sander zal erop mopperen" topic als je dat zo graag wil afsplitsen.
Ik heb van jou nog geen enkel antwoord gehad die niet vergezeld werd met een of andere zure opmerking.
Ik blijf gewoon mijn normale vragen stellen, en als je dat niet aan staat dan ga je maar ergens anders lezen.
Als ik nu nog iets vraag, beschouw dat dan voortaan maar als niet aan jou gericht.
Ik heb het nu helemaal gehad met je gesnauw en geblaf, het is toch nooit goed.
1) als je het tijdverspilling vind, reageer dan niet
2) hij weet het niet zo goed als jij denkt, hij vraagt normale vragen over een motor, welke hij nog heeft liggen toevallig (welke pas beschikbaar is gekomen door een crash), en welke hij graag op een mogelijk FPV toestel zou willen toepassen, waar nog niet veel mensen ervaring mee KUNNEN hebben en er dus graag de visie van anderen op los wil laten
3) als ik tegen jou zeg: Oplossing A, dat werkt wel, pas je dien dan ook zonder nadenken toe?
4) als je een advies geeft, moet dat dan maar gelijk gevolgd worden? Dacht het niet, zo werkt deze hobby voor velen (maar voor jou blijkbaar wel) niet.
En ik zeg net zelf dat ik niet weet welke motor erop moet want het is een nieuw toestel en de advies motor bestaat niet.
Dus zelf ook beter lezen, Sander.
Je hebt schijnbaar nogal moeite met het feit dat niet iedereen blind doet wat je zegt..
En ja ik doe mijn eigen ding, ik hoeft niet ALLES te gebruiken van de informatie die binnenkomt.
Als je dat graag wil dan moet je een hond kopen.
Je schrijft niet expliciet ergens dat ik je advies op MOET volgen,maar de manier waarop je snauwt als iets niet in jou straatje past zegt al voldoende.
En het FPV toestel ligt al in mijn winkelmandje, dus JA ik ga er nu wat mee doen.
Dit is voor het eerst dat ik een model tegen kom die ECHT op FPV doelt,
en niet zomaar een omgebouwde parkflier ofzo.
Het enige waar het nu nog op wacht is of ik er een motor bij moet kopen of niet.