Dip gaat inderdaad ook tussen kiertjes zitten.
Dat is natuurlijk een voordeel als je (dicht bij elkaar) gesoldeerde draden wilt isoleren.
De dip wordt echt een soort rubber.
Als je het er voorzichtaf afhaalt zou het er als 1 gehele film af moeten komen.
Zelf heb ik er al een Mamba Monster ESC mee behandeld (van de brushless E-Revo). Hier heb ik afgelopen winter zonder problemen mee door de sneeuw en op het ijs gereden.
In Duitsland zijn er al mensen die de regelaars en printplaten van de MikroKopter ermee behandelen om hem zo compleet waterdicht te maken (zodat boven water vliegen wat minder risico's met zich mee brengt). Test filmpjes van regelaars in een glas water staan online. Theoretisch zou de gehele MikroKopter het dan onder water ook moeten doen.
Voor FPV is het waarschijnlijk goed spul om ook in wat vochtigere omstandigheden te vliegen.
Vandaag ben ik aan het knoeien gegaan met een statief en mijn FPV componenten.
Dit is eruit gekomen:
Statief van Hama (Star 63, €25,-)
Wat afvalhout bij de bouwmarkt en dit 7" LCD scherm.
Nu nog de cam en tx onder de MK bouwen en dan kan het avontuur beginnen
Dat is natuurlijk een voordeel als je (dicht bij elkaar) gesoldeerde draden wilt isoleren.
De dip wordt echt een soort rubber.
Als je het er voorzichtaf afhaalt zou het er als 1 gehele film af moeten komen.
Zelf heb ik er al een Mamba Monster ESC mee behandeld (van de brushless E-Revo). Hier heb ik afgelopen winter zonder problemen mee door de sneeuw en op het ijs gereden.
In Duitsland zijn er al mensen die de regelaars en printplaten van de MikroKopter ermee behandelen om hem zo compleet waterdicht te maken (zodat boven water vliegen wat minder risico's met zich mee brengt). Test filmpjes van regelaars in een glas water staan online. Theoretisch zou de gehele MikroKopter het dan onder water ook moeten doen.
Voor FPV is het waarschijnlijk goed spul om ook in wat vochtigere omstandigheden te vliegen.
Vandaag ben ik aan het knoeien gegaan met een statief en mijn FPV componenten.
Dit is eruit gekomen:

Statief van Hama (Star 63, €25,-)
Wat afvalhout bij de bouwmarkt en dit 7" LCD scherm.
Nu nog de cam en tx onder de MK bouwen en dan kan het avontuur beginnen

Laatst bewerkt: