Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@Hugy, slimpie...die opnames zijn van je kodak zx1...en je gebruikt een 11 dBi patch...
Kunnen jullie een filmpje laten zien genomen met je FPV cam en vanaf je ontvanger opgenomen en waar je 2 dbi omni's gebruikt en 1200 meter ver vliegt? (eigenlijk zou je ook 300 mW ipv. 500 mW moeten testen)
Ben benieuwd!
MVG Robert.
Leuk freijn!
Waar heb je die besteld? Zo vond ik nog een rompje bij rc-technics, en een vleugeltje bij heli4u. helaas was dat de laatste. Zit er aan te denken een 2de vleugeltje voor op de Kodok ( ha-ha Robert) te bestellen, maargoed, eerst eens zien hoe de Nemo nu eiegenlijk vliegt ( geen tests meer gedaan, en de quad zal binnenkort wel een hoop tijd r:
Wat een bakbeest van een zender! Heb je het doosje al open gehad om te kijken hoe groot het ding werkelijk is en of alles netjes gesoldeerd is enzo?De laatste test heeft uitgewezen dat deze set op z'n slofjes 2100 meter haalt. alleen ben ik bang dat mijn 2,4 Spektrum set niet zo ver reikt
Echter we hebben dit nog nooit uitgeprobeerd...Meestal vlieg ik niet meer dan 5 a 600 meter ver..
haha geweldig om mensen zo enthousiast te zien FPV'en..Vooral het constant opnoemen van de hoogte's enz
Leuke video!!