Het grote FPV (First person view) draadje.

Hoewel ik nog niet FPV vlieg, zoek ik soms naar info.
Tijdens mijn surfsessie van net kwam ik dit tegen.

15 jaar oud, maar wel oer leuk natuurlijk!
eens kijken of ik iemand zo gek kan krijgen dit te bouwen :mrgreen:

Laatst bewerkt door een moderator:
En een filmpje.

PID loop is nu bijna getuned. Zitten nogsteeds wat oscilaties in. Maar het wordt steeds beter.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi man, die berichten van Ashika kan ik nooit meer lezen, alleen de gequotte. Zie ik dan eindelijk een gequot bericht staan, dan kon het ook niet anders dat Ashika die zou plaatsen:mrgreen:..
Hoe is het mogelijk.

Maargoed, er was al een draad over gestart.

Nog niets op het forum gevonden over de Drift HD170 Stealth camera.

Deze is ook Full HD net als een GoPro, heeft een 170° wide angle (draaibare) lens en heeft AV out.
Net die van een collega even in de handen gehad, weegt niet heel veel (138g) maar is wel groter dan de GoPro.

Meer features dan de GoPro en hij is nog goedkoper ook.
Ik zeg, niet gek!

Laatst bewerkt:
Jemig, die Gopro's worden ook steeds goedkoper bij jou Sven,

Waar zijn ze dan nu weer 180? Ebay? Dan heb je hem nog niet voor 't geld..

Dat was die Corné, van marktplaats. ;)
Hij heeft ze nu wel weer een paar tientjes omhoog gedaan zag ik.
Of het is de surf cam versie met een doos zuignappen en andere rommel erbij.
iig. ze zijn nu lekker goedkoop. :yes:

die add had ik ook gezien (en naar sven gestuurd :P) dus ja... voor dat geld heeft sven hem iig ;)

ach, is iets voor op mijn 2e fpv kist.... als die er ooit komt :P (twinstar, voyager of FPV kist van HK)

Aha! Ik was even vergeten dat ze voor 180eu weg gingen bij hem:).

Mooi zo, dan is de schade niet zo groot als je een GoPro kapot vliegt:) ( niet van plan hoor, ik ben er erg zuinig op)

Die van mij was net zo nieuw en heeft net zoveel garantie als die voor kort aan het dubbele in de hobbywinkels liggen. ;) Maar op "backdoor" verkoop kun je niet altijd rekenen inderdaad. Corné werd mij aangeraden door een handvol andere piloten dus leek me dat wel betrouwbaar. :yes:

Back