Het grote "Gaat deze setup werken?" topic

Nee doe vaak bestellingen in China ebay en multirotorparts en soms hobbyking maar die kwaliteit is niet altijd geweldig

Wat wil je dan nog meer uit NL halen? Props en motoren gewoon van Multirotorparts, ESC's en lipos van HK. De andere kleinere spulletjes kunnen ook prima van HK komen. Gensace heeft wel goede paaskortingen, tot 50 euro, dus als je betere kwaliteit lipos wil is dat prima. Maar de HK lipos zijn ook prima. FC kun je overal vandaan halen, neem een Naze of een MultiWii, KK2.1 bordje van HK of een Naza.

ja okee maar ik heb gister met iemand gesproken en die zij dat je maar voor 22 euro ofzo mag invoeren (invoer rechten) uit china en als dat bij de duane komt te liggen dan ben je meer geld/tijd kwijt dus vandaar.

Gewoon de spullen die van HK moeten komen bij het Europese HK warehouse bestellen. Heel snel, geen invoerrechten en lage verzendkosten.

Heb al veel bij internationaal warehouse en ebay wereldwijd besteld nog maar 2x bij hoefen te betalen... en ja het kost klein beetje exta maar tijd niet echt hooguit een dag douane is wel redelijk snel;-)

arrie het valt wel mee... in mijn ogen is de naze32 veel beter dan kk2.1.5.... ff headers er op solderen is alles maar heb je wel een mooi compacte fc.. of voor de naza lite gaan zijn wel te koop in NL en vliegt ook goed.

Oww ja dan heb ik wel de ergste verhalen gehoort. Maar iniedergeval bedankt!

als de douane het onderschept en je moet invoer kosten betalen kwam voor paketjes van 80 euro 30 euro douane kosten bij... altijd nog goedkoper dan in nederland kopen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja okee dat klopt wss wel en dat is ook niet zo moeilijk maar ik begin net en dan is zo'n kk2.1.5 wel handig werkt net allemaal wat makkenlijker met een schermpje erop lijkt mij.

Ja klopt ook weer maar ik neem aan dat er een kabeltje bij zit om hem aan de pc te doen?

KK2 hoeft niet aan de pc, maar als je daarvan firmware wil updaten heb je een USBASP nodig om hem met de PC te verbinden.
Naze32 werkt met micro USB.

Bij beide zit de kabel er niet bij.

Okee maar als ht micro usb is heb ik het hier thuis wel liggen maar dat bordje kan ik op de website die jij stuurde kopen?

Ja, rechtsonderaan kan je klikken op "add to cart".
Let op, je hebt een paar keuzes!
Met of zonder kabel naar ontvanger en rechte of 90graden headers(pinnen)

Back