Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja lijkt me wel handig maar wij hebben hier thuis al heel veel schroefjes en borgmoeren. Dan bestel ik morgenavond de eerste onderdelen denk ik maar. Bedankt!
Ik wil mijn (toekomstige) Q450 uitrusten met LED-verlichting: een rode strip aan de voorkant en een witte strip achter: Rood, Wit.
Om de LEDs van afstand te bedienen, dacht ik aan de Turnigy Receiver Controlled Switch. Hoe ga ik dat aansluiten, dacht ik toen. Ik heb gelezen dat je deze LED strips rechtstreeks op een (3S-) LiPo kan aansluiten, klopt dat? En heb ik verder nog dingen nodig om het aan te sluiten of alleen de LED strips en de switch?
Op Mohawk heb ik de LED-strips rechtstreeks op mn power distri bordje zitten, staan dus altijd aan. Zelfs overdag zijn ze goed te zien wat de oriëntatie ten goede komt.
Ik heb je filmpje gezien (flinke crash op het eind, hoop dat je geen schade had). Het ziet er wel mooi uit met die LEDs maar ik wil ze toch graag uit kunnen zetten via zo'n switch. Gewoon omdat het kan.
Ondertussen had ik deze site nog gevonden, met een filmpje en een stroomdiagram. Hartstikke duidelijk volgens mij, maar ik weet niet zeker of ik het goed begrepen heb (heb weinig ervaring met elektronica). Klopt het dat in het schema "Mode 1" de LED strip wordt aangeduid als "Load" en dat de rode en zwarte punten boven Battery de plus en min zijn op het power distributie board? Dus dan zou ik de ene kant van het LED snoer (van beide snoeren dus) kunnen vastsolderen aan de min van het power distributie board, en de andere kant van het snoer kunnen aansluiten op de switch? En de andere kant van de switch op de plus van het power board?
hallo,
ik heb een paar andere motors opgezocht omdat de motors die ik wou dat pack wat ik erbij moest bestellen is nog steets niet op voraad in eu warenhuis. ik heb deze uitgekozen: Turnigy D3542/6 1000KV Brushless Outrunner Motor (EU Warehouse) is deze ook goed?
Veel beter ja. En wat zijn die andere zwaar zeg, 130 gram per motor ipv de 58 gram van Sunnysky... Ik was aanvankelijk ook te eigenwijs de duurdere Cobra's te nemen voor mijn mini maar ik zou niks anders meer willen.
Als je toch van Multirotorparts besteld, neem daar dan wat propellers ipv HK troep. Ze zijn relatief goedkoop en heel goed gebalanceerd. Ze trekken trouwens wel heel weinig ampère, je kunt ook een 20A ESC nemen, scheelt weer gewicht.