Het grote Lama V3 en V4 topic

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Altijd leuk om filmjes en/of foto's van Lama's te zien! :D
Ik dacht dat je dat "battery-alarm" ook had gekocht, of heb je die nog niet aangesloten. Ik zit eraan te denken om die ook te kopen want:
1. Ik wil graag (navigatie) leds op m'n Lama
2. Ik ben al eens in de problemen gekomen door een batterij die ineens leeg was. Normaal kijk ik wel of het lampje op de 4in1 nog groen is, maar dat lukte een keer ff niet....dus toen was het ineens....crash!

Na een drukke periode op m'n werk is het nu weer iets rustiger, dus ik struin E-bay en de Nederlandse Esky shops weer af op zoek naar leuke Lama extra's. Heb net de led-flybar (incl. het korte stukje) gekocht en een aantal extra lipo's (we zullen zien of het wat is), metal head upgrades in een andere kleur dan die ik al had + Gear & shaft B, en nog wat andere zooi (zelfs die trainings kit, die had ik nog niet).

Heb ook nog twee 3ch speelgoedheli's besteld, heb laatst zo gelachen met die dingen....beetje battles voeren in de woonkamer. :mrgreen:

Altijd leuk om filmjes en/of foto's van Lama's te zien! :D
Ik dacht dat je dat "battery-alarm" ook had gekocht, of heb je die nog niet aangesloten. Ik zit eraan te denken om die ook te kopen want:
1. Ik wil graag (navigatie) leds op m'n Lama
2. Ik ben al eens in de problemen gekomen door een batterij die ineens leeg was. Normaal kijk ik wel of het lampje op de 4in1 nog groen is, maar dat lukte een keer ff niet....dus toen was het ineens....crash!

Na een drukke periode op m'n werk is het nu weer iets rustiger, dus ik struin E-bay en de Nederlandse Esky shops weer af op zoek naar leuke Lama extra's. Heb net de led-flybar (incl. het korte stukje) gekocht en een aantal extra lipo's (we zullen zien of het wat is), metal head upgrades in een andere kleur dan die ik al had + Gear & shaft B, en nog wat andere zooi (zelfs die trainings kit, die had ik nog niet).

Heb ook nog twee 3ch speelgoedheli's besteld, heb laatst zo gelachen met die dingen....beetje battles voeren in de woonkamer. :mrgreen:

Backorder, zouden vorige week komen, niet dus. order gecanceld, money back. en nu sparen voor een nitro karretje

Spijtig! Ik denk er nog even over na, ik weet niet of zo'n alarm makkelijk te "installeren"is.

Hahaha, Nitro karretje. Jaja, van de heli's naar de auto's en weer terug! Ik heb écht geen ruimte, tijd en geld voor een RC auto (gelukkig maar, ik draaf altijd een beetje door als ik iets leuks gevonden heb).

Spijtig! Ik denk er nog even over na, ik weet niet of zo'n alarm makkelijk te "installeren"is.

Hahaha, Nitro karretje. Jaja, van de heli's naar de auto's en weer terug! Ik heb écht geen ruimte, tijd en geld voor een RC auto (gelukkig maar, ik draaf altijd een beetje door als ik iets leuks gevonden heb).

Me 2

Bij rcvliegshop hebben ze hem op voorraad, maar om weer geld uit te geven..
Je sluit het alarm aan op je balancerkabel en dan zet je hem op 3 of op 4 volt per cel, net zo'n metertje als je gain & propertional.
ik blijf NATUURLIJK nog wel vliegen maar we hebben hier een best groot offroad terrein

EDIT: waar maar raar, als je de kap op de heli doet gaat hij loeiend rondtollen ! dus ik heb een enorm gat gebrand in mn canopy en daar ga ik morgen aan afstellen

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog even deze vraag, wat is die gele "staaf" onderaan de Lama bij de Xtreme Body Kit??? Is het noodzakelijk om deze te monteren, of is dat om de antenne te begeleiden oid?

img0221pd6.jpg

Nog even deze vraag, wat is die gele "staaf" onderaan de Lama bij de Xtreme Body Kit??? Is het noodzakelijk om deze te monteren, of is dat om de antenne te begeleiden oid?

img0221pd6.jpg

Dit is om de antenne door te laten lopen, zodat je beter bereik heb en de antenne goed weg gewerkt is ;)

img0221pd6.jpg

Om te begeleiden, maar jij hebt hem niet nodig omdat jij 2,4 ghz hebt

Ah, thanks!
Dat hoopte ik al, vind die body kit heel gaaf namelijk maar die gele staaf wat minder. Zodra mijn eerder bestelde spullen binnen zijn ga ik maar eens rustig over zo'n body kit nadenken.

Ik heb zojuist de Xtreme bodykit besteld na even nadenken, vind het er toch wel erg gaaf uitzien en behoorlijk onbreekbaar geloof ik,zou die kit de vliegeigenschappen ook nog veranderen?

dit is een filmpje dat ik vanmiddag heb gemaakt, mijn eerste ''goeie'' vlucht :D

[URL="
- Lama V3[/URL]

Hoi,

Ik heb net een Lama gekocht, nu wil ik de lipo opladen, maar er gaat helemaal geen groen lampje branden, alleen het rode? Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?

Hoi,

Ik heb net een Lama gekocht, nu wil ik de lipo opladen, maar er gaat helemaal geen groen lampje branden, alleen het rode? Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?

Kijk eerst of je het stekkertje wel goed in de 7.4V aansluiting hebt gedaan. Dus zit hij er ver genoeg in? En anders moet je even kijken wat de foutmelding is, staat op de balancer lader;) Alleen rood betekent dat het aan het stroomnet is gesloten.

Accu is goed aangesloten, heb de accu doorgemeten, die is ook goed.

Heb de lader opengeschroefd, tot mijn verbazing is de halve printplaat geoxideerd.

Daar zal het probleem wel liggen.

Kwaliteit valt me zwaar tegen, een van de windverbanden van de staart was al stuk bij ontvangst, lader stuk, en de behuizing van de zenderset zat ook niet lekker op elkaar.

Ik kijk wel wat er nog mee doe. Misschien dat ik de hele zwik retour stuur en het daarbij laat.

Ik heb zojuist de Xtreme bodykit besteld na even nadenken, vind het er toch wel erg gaaf uitzien en behoorlijk onbreekbaar geloof ik,zou die kit de vliegeigenschappen ook nog veranderen?

dit is een filmpje dat ik vanmiddag heb gemaakt, mijn eerste ''goeie'' vlucht :D

[URL="
- Lama V3[/URL]

Zie ik nou goed in het filmpje dat je antennedraad opgerold onder de heli hangt?????. Dat is vragen om storing.

Zie ik nou goed in het filmpje dat je antennedraad opgerold onder de heli hangt?????. Dat is vragen om storing.

Ik had het al gezegd op msn maar hij wil me niet geloven, hij vind het best zo. Alsh ij het zo laat ga ik hard lachen als zn heli in 100 stukken op de grond ligt

Ik had het al gezegd op msn maar hij wil me niet geloven, hij vind het best zo. Alsh ij het zo laat ga ik hard lachen als zn heli in 100 stukken op de grond ligt

Ja ga je dan lachen? dat is aardig van je!

Inderdaad zeg, een beetje aardig tegen mensen doen mag ook wel kunnen. En olifant waarschijnlijk heb je een slechte lama v3 opgestuurd gekregen. Ik snap dat je er geen zin meer in hebt, maar ik zou er toch goed over na denken. Succes ermee!

Wat is men hier weer aardig voor elkaar........
Ik neem aan dat jullie kleuterschool periode al voorbij is ?

Ik heb het zoals aangegeven op msn gezegd, en hij zei dat het goed zo was. En als mensen niet luisteren dan heb ik ook geen medelijden als ze hun 'speelgoed' kapot maken. En als iemand een sarcastische opmerking maakt geef ik daar graag een sarcastische opmerking op terug

Back