R
rutgerbeginner
Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Altijd leuk om filmjes en/of foto's van Lama's te zien!
Ik dacht dat je dat "battery-alarm" ook had gekocht, of heb je die nog niet aangesloten. Ik zit eraan te denken om die ook te kopen want:
1. Ik wil graag (navigatie) leds op m'n Lama
2. Ik ben al eens in de problemen gekomen door een batterij die ineens leeg was. Normaal kijk ik wel of het lampje op de 4in1 nog groen is, maar dat lukte een keer ff niet....dus toen was het ineens....crash!
Na een drukke periode op m'n werk is het nu weer iets rustiger, dus ik struin E-bay en de Nederlandse Esky shops weer af op zoek naar leuke Lama extra's. Heb net de led-flybar (incl. het korte stukje) gekocht en een aantal extra lipo's (we zullen zien of het wat is), metal head upgrades in een andere kleur dan die ik al had + Gear & shaft B, en nog wat andere zooi (zelfs die trainings kit, die had ik nog niet).
Heb ook nog twee 3ch speelgoedheli's besteld, heb laatst zo gelachen met die dingen....beetje battles voeren in de woonkamer.![]()
Spijtig! Ik denk er nog even over na, ik weet niet of zo'n alarm makkelijk te "installeren"is.
Hahaha, Nitro karretje. Jaja, van de heli's naar de auto's en weer terug! Ik heb écht geen ruimte, tijd en geld voor een RC auto (gelukkig maar, ik draaf altijd een beetje door als ik iets leuks gevonden heb).
Nog even deze vraag, wat is die gele "staaf" onderaan de Lama bij de Xtreme Body Kit??? Is het noodzakelijk om deze te monteren, of is dat om de antenne te begeleiden oid?
![]()
Nog even deze vraag, wat is die gele "staaf" onderaan de Lama bij de Xtreme Body Kit??? Is het noodzakelijk om deze te monteren, of is dat om de antenne te begeleiden oid?
![]()
Hoi,
Ik heb net een Lama gekocht, nu wil ik de lipo opladen, maar er gaat helemaal geen groen lampje branden, alleen het rode? Doe ik iets fout of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb zojuist de Xtreme bodykit besteld na even nadenken, vind het er toch wel erg gaaf uitzien en behoorlijk onbreekbaar geloof ik,zou die kit de vliegeigenschappen ook nog veranderen?
dit is een filmpje dat ik vanmiddag heb gemaakt, mijn eerste ''goeie'' vlucht
[URL="- Lama V3[/URL]
Zie ik nou goed in het filmpje dat je antennedraad opgerold onder de heli hangt?????. Dat is vragen om storing.
Ik had het al gezegd op msn maar hij wil me niet geloven, hij vind het best zo. Alsh ij het zo laat ga ik hard lachen als zn heli in 100 stukken op de grond ligt
Ja ga je dan lachen? dat is aardig van je!
Wat is men hier weer aardig voor elkaar........
Ik neem aan dat jullie kleuterschool periode al voorbij is ?