K
krokodildo
Guest
lama v 3 & trillen
bedoelen jullie trillen of tillen myne trilt ook als een gek maar ik heb ondekt hoe t komt by mij dan
mijn tandwiel van me lower blade is een tandje kwijt en trilt nu als een gek en tikte ook vreselijk ik wil nu me tandwiel vervangen maar weet niet hoe ik ze los krijg. iemand ervaring mee en oja de lama is een prima beginners vliegtuig ik heb me 2/e helicopter en deze is tot nu toe de best
bedoelen jullie trillen of tillen myne trilt ook als een gek maar ik heb ondekt hoe t komt by mij dan
mijn tandwiel van me lower blade is een tandje kwijt en trilt nu als een gek en tikte ook vreselijk ik wil nu me tandwiel vervangen maar weet niet hoe ik ze los krijg. iemand ervaring mee en oja de lama is een prima beginners vliegtuig ik heb me 2/e helicopter en deze is tot nu toe de best

Zelfs in het midden zou hij moeten reageren, vreemd.
Ik kreeg de tip trouwens van een andere forum gebruiker ooit, had precies hetzelfde probleem als jou : hoe ik ook afstelde, de Lama bleef trillen als een gek.
Na wat draaien aan de Gain dus was het probleem gelijk over.
Blijf het nog steeds vreemd vinden hoor, want die Gain heeft alleen maar te maken met de reactiesnelheid van de besturing.
Maar ach ja, het werkt !