Het grote Lama V3 en V4 topic

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Ik ben het volledig met Jh92 eens. Hier heb je een mooi bestellijstje waar je wel ff mee voort kan:

- Esky Lama V3 2.4G
- Extreme Blades
- Flexible Tail
- Imbus sleuteltje (incl. tie-wraps...waar die voor zijn weet ik eigenlijk niet...om de 4in1 vast te zetten??)
- Eventueel een extra lipo (ik heb 'm wel besteld, maar nog niet gebruikt)

Als je alles in één keer besteld hoef je waarschijnlijk geen verzendkosten te betalen.
Ik heb mijn Lama V3 2.4G bij www.eskyshop.nl vandaan, volgens mij gratis levering, snel en goede service.

Helaas heb ik de Extreme Blades en Flexible Tail later los van elkaar besteld, dan komen er best wel wat kosten bij.

Dit is inderdaad een mooi lijstje, waar je even met vooruit kan.
Ik heb mijn Extreme blades + Tail ook later besteld, wat ook voor meer kosten zorgde. Over E-sky shop ben ik ook erg tevreden, en alles werd netjes na 1 dag al verstuurd!

Nou ik heb het bestel bij V-NIX,

de Lama V3 rtf - Flexible tail - Xtreme rotors - extra accu - software + kabel

Wordt mooi spelen maandag/dinsdag :D

Ik weet niet of je die software + kabel los besteld hebt, maar dat is waarschijnlijk niet nodig. Ik had 'm ook besteld en kwam erachter dat zo'n softdog al in de doos zat, Eskyshop heeft toen de softdog van de bestelling gehaald.

Leuk dat je 'm besteld hebt iig! :-D
Oh en vergeet niet zo'n klein imbussleuteltje te scoren om de blades te verwisselen. (Imbusje kan waarschijnlijk ook bij de locale ijzerwarenhandel scoren, is nog goedkoper ook).

Netjes! Heb je voor de Lama V3 2.4Ghz gekozen of de 40 Mhz?

Ik heb voor de 40mhz gekozen omdat de man van V-NIX me dat adviseerde omdat de v3 niet echt voor buiten was o.i.d.
Verder moet ik eerst nog kijken of deze hobby me echt gaat bevallen en om dat uit te zoeken moet dat wel lukken met dit setje geloof ik.

ben benieuwd!

Dat imbussleuteltje heb ik helaas niet besteld, vergeten!
De softdog en de kabel kreeg ik er inderdaad bij, dat stond ook in de advertentie dus daar heb ik niet extra voor hoeven te betalen, net zoals de 2de accu, die kreeg ik er ook gratis bij :D

Ik weet niet of je die software + kabel los besteld hebt, maar dat is waarschijnlijk niet nodig. Ik had 'm ook besteld en kwam erachter dat zo'n softdog al in de doos zat, Eskyshop heeft toen de softdog van de bestelling gehaald.

Leuk dat je 'm besteld hebt iig! :-D
Oh en vergeet niet zo'n klein imbussleuteltje te scoren om de blades te verwisselen. (Imbusje kan waarschijnlijk ook bij de locale ijzerwarenhandel scoren, is nog goedkoper ook).

Ik heb voor de 40mhz gekozen omdat de man van V-NIX me dat adviseerde omdat de v3 niet echt voor buiten was o.i.d.
Verder moet ik eerst nog kijken of deze hobby me echt gaat bevallen en om dat uit te zoeken moet dat wel lukken met dit setje geloof ik.

ben benieuwd!

Ik heb zelf ook de 40Mhz versie, maar ik vlieg alleen maar buiten. Dat je niet goed buiten kan vliegen, klopt dus niet. Als het niet te hard waait lukt dit gemakkelijk. Want binnen vliegen doe ik liever niet want het maakt te veel lawaai, en door glitches vlieg je zo tegen een muur aan!

assen en tandwielen

ik hbe gisteren nieuwe B as +gear besteld en had het vandaag al binnen.
ik heb meteen ook 60 Ebay blades gekocht.
en een nieuwe lipo

enne ik had de as al uit me lama voor de tutorial van gamapooka. srry.
ik ga snel mijn heli weer in elkaar zetten en vliegen.
C ya.

o en dan nog wat . op de helft van mijn as zit een klein doorboord gat. waar is dit voor?
en een mooie lama Gamapooka:D

jajagiu.jpg

dat d8 ik a;

dat dacht ik al
maar komt de hub dan niet erg hook te hangen?
mijn servo`s staan dan niet in het midden. en het schommelplaatje hangt dan ook niet recht.

Hoe maakt u trouwens foto`s
ik wou ook een foto invoegen maar dan moet ik een url hebben.
dus ik t op mijn website gezet en toen gekeken (url ingevuld)
maar nix.

Moet zeggen dat het me opvalt dat het gat niet bij alle assen even hoog zit.
Moest van de week ook een as van mijn Lama Xtreme vervangen en daar zat hij ook te hoog waardoor de swashplate veels te schuin stond.
Heb toch alles iets lager gezet, hierdoor kwam het schroefje echter niet in het gaatje te vallen maar zat het tegen de buitenkant van het asje aangedrukt.
Gewoon om de paar vliegbeurten controleren of de schroefje vast zit.
Je zou ook de zijkant van het asje heel voorzichtig een beetje kunnen platvijlen zodat het schroefje op die plek blijft vastzitten.
Zo zit hij bij mijn Xtreme vast :
jajajav.jpg

Enne : geen ge-U :)
Images posten doe je zo :

asdftiy.jpg

Laatst bewerkt:
neej das niet handig. ken ik weer een nieuwe bestellen.
owja en me landingsgestel is ook afgebroken mar die zit nog wel goed vast (bison kit doet wonderen)
ik ga daar dus ook een van bijbestellen maare ik heb eens goed gekeken maar er zitten ronde plastick buisjes aan de heli vast <hier komen dan de scroeven van het landingsgetel in> hier heb ik er nog 2 van aan me heli en er ijn er 2 afgebroken.
wat kan ik hieraan doen...
ik heb nog een plastick hulsje over .,... er is er dus 1 weg.
wat nu- wat ken ik nog met die, losse..

Ik ben een gebroken staart verder :p
Voor degene die de lipoalarm willen kopen maar het niet gaan doen omdat hij niet op voorraad is:

Beste Arno,

Allereerst dank voor uw mail.

Helaas duurt het inderdaad al best lang voordat wij de nieuwe voorraad Xtreme onderdelen weer binnen hebben.
Dit omdat de fabriek helaas overdonderd is met het aantal orders en momenteel werkt met back order lijsten.
Nou krijgen wij volgens de laatste berichten over twee weken eindelijk de nieuwe zending binnen waar ook de
EA-020 battery & navigation alarm bij zal zitten. Zodra dit binnen is kunnen we meteen alle back orders die wij inmiddels
hebben versturen.
Indien u niet zo lang meer wilt wachten is het natuurlijk is het mogelijk om een order te anneluren.
Wij zullen dan uw aankoop bedrag aan u terug boeken. Indien u dit graag wilt hoor ik het graag van u.

Met vriendelijke groet,

Sander leurink
E-Sky Shop

E-Sky Shop

Ik kreeg deze mail 10 dagen geleden :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Welke Xtreme onderdelen heb je dan besteld? En waarom een lipo alarm? Als het vermogen afneemt dan merk je dit toch direct?:)

Back