J
Jh92
Guest
Het is niet om zacht te landen, het is gewoon voor het 'coole'.
En ze wegen 7 gram elk, een xtreme chassis weegt wel meer als dat.
Ok

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is niet om zacht te landen, het is gewoon voor het 'coole'.
En ze wegen 7 gram elk, een xtreme chassis weegt wel meer als dat.
Ik maak morgen wel even een complete beschrijving met nog meer foto's van het demonteren van de as(sen)/tandwielen.
Want ik zie dat het om de as van de B bladen gaat .
OkNee ik snap het al, en had vergeten naar de maat te kijken bij de floats! Maar ik vind het er wel strak uitzien zo, als je ze zwart spuit zullen ze er nog mooier uit zien. Zitten ze wel goed vast? Misschien dat ik ook nog eens naar floats ga kijken, zodat hij wat stabieler land.
Had je al een beschrijving met plaatjes?
misschien iemand anders nog ideeen om de B blades en A blades te vervangen van de Lama V3
ik krijg t namelijk niet los!:d
C ya
Geen idee krokodildo, maar binnenkort ga ik hetzelfde doen dus ben erg benieuwd naar het hoe en wat mbt het vervangen van de as. Ik zie wel veel informtie hierover op buitenlandse fora (heliguy, rcforum, etc).
Gisteren heb ik trouwens mijn Lama trouwens op volle snelheid in de gordijnen laten crashen, heb dus net ook maar een flexibele staart besteld..
Beste mede forummers,
Ik heb dit topic al 2x doorgelezen en heb nog geen helicopter gekocht maar mijn oog is ook gevallen op een lama V3. Ik ga morgen naar een modelbouwwinkel in den bosch om wat informatie in te winnen maar misschien kunnen jullie mij helpen met hetvolgende, wat is het verschil tussen deze 2 helicopters behalve de prijs
Marktplaats.nl > E-Sky Lama-V3 RTF Helikopter/rc-helicopte vliegklaar € 74 - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw
en:
Marktplaats.nl > 3-kanaals RC Helicopter Lama V3 voor maar € 45,00 - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch
en wat kan ik hetbeste kiezen en heb ik nogmeer onderdelen nodig? bv een flexibele staart en x-treme(??) bladen?
Nogmaals ik ben een beginner en snap er eigenlijk nog niet veel van.
Bedankt voor de reacties!
Beste mede forummers,
Wat is het verschil tussen deze 2 helicopters behalve de prijs
Marktplaats.nl > E-Sky Lama-V3 RTF Helikopter/rc-helicopte vliegklaar € 74 - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw
en:
Marktplaats.nl > 3-kanaals RC Helicopter Lama V3 voor maar € 45,00 - Hobby en Vrije tijd - Modelbouw en Speelgoed | Radiografisch
en wat kan ik hetbeste kiezen en heb ik nogmeer onderdelen nodig? bv een flexibele staart en x-treme(??) bladen?
Geen idee krokodildo, maar binnenkort ga ik hetzelfde doen dus ben erg benieuwd naar het hoe en wat mbt het vervangen van de as. Ik zie wel veel informtie hierover op buitenlandse fora (heliguy, rcforum, etc).
Gisteren heb ik trouwens mijn Lama trouwens op volle snelheid in de gordijnen laten crashen, heb dus net ook maar een flexibele staart besteld..