Het grote Lama V3 en V4 topic

• Topicstarter Topicstarter mixit
  • Startdatum Startdatum
Ok bedankt! Ik had ook nog de robins 22 canopy gezien. Kun je deze gewoon monteren op de lama v3, zonder dat je een andere motor of iets dergelijks nodig hebt? Je kunt hem wel mooi maken, moet je maar eens op de volgende link klikken: [URL="
- robins 22 desert camo w/ lights[/URL] Zo zou ik hem wel willen hebben :)

Heb de flexible tail binnen van xtreme!
Heb vandaag de tail, side buckets en de engine gemonteerd, en zal binnenkort wat foto's uploaden! :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier een foto van hoe mijn lama v3 er nu uit ziet:) vind het zelf wel mooi

my.php

my.php

Lichtgevende tail ? Gaaf !

Nope lijkt zo;) Het is gewoon een flexible tail van xtreme in de kleur als de originele ;) Wel met een plastic engine erop, staat veel mooier. Ook heb ik de side buckets erbij gekregen, maar ik vond die minder mooi, dus heb ik nu niks aan de zijkant. Vind ik wel mooi:)

De motor hoor je niet zo goed, ik dacht zelf eerst ook aan zo'n speelgoed motor geluidje, maar dit valt best mee. Het eingelijk vooral voor de sier. Met nylon netjes als roosters ziet het er echt gaaf uit! De staart is echt zo flexibel, niet normaal! De steunbalkjes kunnen ook meebuigen.

Edit:
De motor maakt wel geluid! Ik had even buiten gevlogen, en hij maakt een pruttelend geluid! Alsof het een echte helicopter is, en het klinkt ook niet nep maar best realistisch. Echt super!:)

dsc01656zqj.jpg
dsc01657i.jpg

Dat is dus de canopy nu. gewoon met verf gedaan die je ook op plastic modelbouw doet, en afplakken met isolatietape omdat ik de afplaktape niet kon vinden. Ik denk dat ik hem zo laat, hij is trouwens van buiten geverfd want ik kon er binnenin niet bij

Ziet er netjes uit mixit! Zit een beetje te twijfelen of ik de side buckets van xtreme erop zal doen. Maar het is dan wel wat steviger aan de zijkanten:)

Jouw lama is het meeste realistische van allemaal nu Jh92
[URL="
- Lama Start[/URL]
;)

Edit: ik zie nu dat dat een radiografische heli is xD

Jouw lama is het meeste realistische van allemaal nu Jh92
[URL="
- Lama Start[/URL]
;)

Edit: ik zie nu dat dat een radiografische heli is xD

We vliegen toch allemaal met radiografische heli's? :p

Erg mooie Lama is dat wel zeg!

Moet je eens kijken, hoe grote rc helicopter dit is :o [URL="
- Will it be the biggest rc helicopter in the world?[/URL]

Haha, cool plaatje van een echte Lama!
Gisteren heb ik aluminium parts binnengekregen, maar heb geen flauw idee waar te beginnen met omzetten. Voorlopig hou ik denk ik alles standaard, heb ook de Extreme Blades er weer afgehaald. Heb een boel van die zwarte Blades via E-bay binnengekregen, vliegt wat minder fel.....dat vind ik wel lekker in m'n huiskamer.

Hier ook wat foto's van mijn kant, leukt het forum weer een beetje op! ;)

M'n Lama zoals ie nu is, met "E-bay Blades" zeg maar:
lamav3buiten.jpg

69980_Lamav3-Buiten_122_496lo.jpg

RC Helivliegen doe je met lichaam, geest en heli perfect in balans! :cool:
lamav3budha.jpg

69984_Lamav3-Budha_122_519lo.jpg

Lama met Extreme Blades, staart is gelijmt:
lamav3extremeblades.jpg

69985_Lamav3-Extreme_Blades_122_236lo.jpg

De aluminium onderdelen die ik later op m'n Lama wil zetten:
lamametalhead.jpg

69987_Lama-MetalHead_122_351lo.jpg

Ik vind het wel mooi dat deze onderdelen niet paars zijn.
Ik denk niet dat het officiële Extreme onderdelen zijn, maar het voelt allemaal erg goed, stevig en licht aan.

Happy flying!
:mrgreen:

Laatst bewerkt:
Moet je eens kijken, hoe grote rc helicopter dit is :o [URL="
- Will it be the biggest rc helicopter in the world?[/URL]

Snap je niet dat het een grapje is?
Ze bedoelen niet die grote maar die electrische die vanaf 50 seconden te zien is, want als je goed kijkt zie je als dat ding opstijgt en wegvleigt hij zijn hand niet op de stick heeft

Ja, ik wist wel dat het een grapje was maar ik wou kijken wie er in trapte :P

Back