HET Honey Bee FP Draadje

ik heb ze nu ook nog blouw geverfd dus ik kan ze nu goed vinden :)

nu heb ik een klijn probleempje ik mis een halve tand van het tandwiel dij de tail rotor is dat heel erg:confused:

hij draait nog soepel dan zal er wel niet zo veel aan de hand zijn. is misschien gebeurt toen ik de heli op zn neus in mn oma's bloemen parkeerden;)

begin hem steeds meer onder kontrolen te krijgen ik denk dat ik te hard ben begonnen ik vlieg nu niet meer op het gras maar op de tegels gaat een stuk beter en mn vertical tail breekt nu ook niet meer af:cool:

Hoi Tom.

Mooi dat het beter gaat. Blijven oefenen, en niet te veel willen in het begin. Dan gaat het vanzelf beter.
Heb je je lader al binnen??:)

nee dat duurt nog wel een week en ik ben nu door mn accu's heen:( maar misschie kan ik een lader lenen van imand in de buurt:D

kan het trouwens zijn dat de tail moter een beetje op begint te raken want hij draait heel erg met zn staart naar een kant hoever ik ook trim of hoort dat bij het grond effekt want als ik 20 cm hoger ga is het een stuk minder:confused:

Ja, dat is normaal, net zoals hij wat naar links probeert te schuiven als je opstijgt.

Wat veel hielp bij mij is snel opstijgen, dus niet heel langzaam optoeren en heel langzaam opstijgen, maar liever iets sneller naar 30 cm en dan hoveren. Dan heb je minder last van het grondeffect...

Als het echt heel erg is kan je wel een nieuw motorje proberen.

Of is je accu bijna leeg, dan wil je heli ook nog wel eens draaien...

Laatst bewerkt:
Das een combinatie waarbij je zolang aan de grond blijft staan met je heli ;)

ik heb hier nog een hbfp heli staan

iemand intresse in mag hem gratis ophalenn anders doe ik hem in de container

gr erik

Erik, in wat voor staat is hij en wat voor elektronica zit er op?

hij is compleet

alleen geen accu meer

met doos en org zender

en dacht dat het landings gestel stuk was maar die is er denk ik ook nog wel nieuw

gr erik

het is trouwens een cp2

Laatst bewerkt:
waarom ziten er eigenlijk nog 3 stekkertjes over in de ontvanger en waar zijn die voor heeft dat wat te maken met die zilvere schakelaar die op de ab zit:confused:

Back