HET Honey Bee FP Draadje

Als de antenne niet al te krom is kun je hem wel voorzichtig recht buigen.
Helemaal recht krijgen zal wel niet meer gaan, maar dat is niet erg.

hier is hij dus een beetje krom en er zit een klijn scheurtje in

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee... :S

Ik had bij Jaimygo hetzelfde probleem, dat is nu ook opgelost (ziet er goed uit, die superskids btw)

Moet je even aan hem vragen hoe hij dat deed...

Heren,
Jullie zijn aan het chatten ;)
Dat is niet helemaal de bedoeling.
Graag alleen waardevolle info over de HB FP plaatsen.

Alvast bedankt,
Eric

Wie heeft er ook problemen met zijn staart.
Heb nu de aanhechting van de staart aan het mainframe gescheurd.

Moet nu nieuw mainframe kopen, maar die staart aanhechting is bagger dus breekt zo weer.

Heb de upgrade gedaan met extreme skids en een batterijhouder vande king 2 eronder maar wil de staart aanhechting upgraden.Dat staafje achter op de tailboom is ook niks, in gras dat breekt iedere keer. Heb daar zelf een plastic vin opgezet.

Iemand ideeen voor een stevigere staart ?

ik begin de heli steeds beter onder kontrole te krijgen aleen met de 11.1 lipo is de heli een stuk onrustiger kan dat kloppen

Ligt het zwaartepunt van je heli op de juiste plaats? Als dat niet het geval is dan wordt je heli inderdaad erg onrustig.

Mijn heli vliegt heel rustig met een 11,1 lipo.

ik begin de heli steeds beter onder kontrole te krijgen aleen met de 11.1 lipo is de heli een stuk onrustiger kan dat kloppen

Dan vergelijk je met de situatie voor de lipo ? Toen vloog je op de bijgeleverde accu ?

Kan zijn dat je met de lipo meer toeren maakt en je standaard bladen daardoor meer gaan trillen.

Kreeg om dat tegen te gaan van aerotronics een setje extreme bladen van balsa hout erbij waren veel beter volgens hem voor als je vloog met de lipo.

Superskids zijn relatief duur terwijl de staartfin van carbon-look is en niet van echt carbon!

Beter is om dus gewoon King batterij-onderstel te nemen en eventueel Xtreme King landingsgestel en als je dan echter graag carbon look wil hebben, neem je natuurlijk echt carbon:

imagemagic.php

Art-Tech heeft nu zelfs Carbon fiber FP bladen O_O

http://www.art-tech.cn/UploadFiles/2008124173519259.jpg]

Belangrijk aanwijzing bij deze bladen:

"Eet ze niet op"

[url=http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=253]Koolstofvezel rotorblaadjes @ Art-Tech.cn[/url]

Mijn probleem is dat de ophanging van de tail in het mainframe van de heli ( dure naam voor klein stukje plastic ) is afgebroken.
De bevestiging daarvan vind ik echt slecht geconstrueerd dat kan niks hebben.

Voor het extreme onderstel betaal je 11 euro en de batterij houder van de king nog een keer 4 nog wat, de superskids kosten rond de 25 euro. Dus prijsverschil vind ik wel meevallen. Ik wil gewoon een rdelijk stabiel frame om de basis te leren. Zijn de superskids goed dan had ik ze liever er meteen onder gezet.

Wat echt vervelend is is dat ik nu het hooveren goed gaat en ik het steeds leuker vind ik door een gebroken staartophanging niet kan vliegen.

Wet je een andere oplossing voor de tail dan hoor ik het wel ik, ga iig de superskids bestellen dadelijk. En zal wel even een kleine review geven als ze eronder zitten en ik er een tijdje mee gevlogen heb.

Superskids zijn relatief duur terwijl de staartfin van carbon-look is en niet van echt carbon!

Beter is om dus gewoon King batterij-onderstel te nemen en eventueel Xtreme King landingsgestel en als je dan echter graag carbon look wil hebben, neem je natuurlijk echt carbon:

imagemagic.php

Art-Tech heeft nu zelfs Carbon fiber FP bladen O_O

http://www.art-tech.cn/UploadFiles/2008124173519259.jpg]

Belangrijk aanwijzing bij deze bladen:

"Eet ze niet op"

[URL="http://www.art-tech.cn/english/ArticleShow.asp?ArticleID=253"]Koolstofvezel rotorblaadjes @ Art-Tech.cn[/URL][/quote]

Even een paar andere vragen ;

Wat is het voordeel van een brushles setje aan de honeybee hangen ?

Kun je dan langer vliegen ?

Gaat de motor langer mee ?

Andere voordelen ?

Nadelen ?

Bart

Back