Met de Superskids heb ik geen last meer gehad van het breken van de tailbevestiging op het mainframe. De staartvin is weliswaar niet van carbon maar die is bij mij al een jaar niet meer afgebroken, het verstevigt toch wel iets.
Een brushless (Esky 3100 KV) op een standaard HoneyBee zorgt ervoor dat je rotor meer toeren kan maken en dan kun je beter je blaadjes vervangen voor exemplaren met minder spoed. Dan wordt het geheel stabieler door de hogere headspeed en kun je hard gaan rondvliegen zonder dat je heli achterover gaat hangen. Maar de standaard 4-in-1 ondersteunt geen brushless, hiervoor bestaat wel een adapter:
HeliDirect.com - Your Source for R/C Helicopters Parts and Upgrades
Een brushless slijt bijna niet, alleen de lagers kunnen na verloop van tijd wel voor problemen zorgen. Maar die zijn te vervangen en verder kun je er jarenlang zonder problemen mee vliegen.
Als je een brushless wilt inbouwen kun je ook voor een losse ontvanger, brushless regelaar en gyro gaan, maar dan moet je zender wel een revo-mixer hebben.
Een brushless (Esky 3100 KV) op een standaard HoneyBee zorgt ervoor dat je rotor meer toeren kan maken en dan kun je beter je blaadjes vervangen voor exemplaren met minder spoed. Dan wordt het geheel stabieler door de hogere headspeed en kun je hard gaan rondvliegen zonder dat je heli achterover gaat hangen. Maar de standaard 4-in-1 ondersteunt geen brushless, hiervoor bestaat wel een adapter:
HeliDirect.com - Your Source for R/C Helicopters Parts and Upgrades
Een brushless slijt bijna niet, alleen de lagers kunnen na verloop van tijd wel voor problemen zorgen. Maar die zijn te vervangen en verder kun je er jarenlang zonder problemen mee vliegen.
Als je een brushless wilt inbouwen kun je ook voor een losse ontvanger, brushless regelaar en gyro gaan, maar dan moet je zender wel een revo-mixer hebben.