Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels helemaal terug bij Jennifer. Hiervoor gebruik gemaakt van de voice-files van de oude softwareversie. Alle in v4.00 nieuw toegevoegde voice-files met de stem Jennifer nieuw aangemaakt.
Waarom al dat gedoe? Vindt Jennifer veel beter verstaanbaar dan de nieuwe 4.00 stem. Bovendien ben ik aan Jennifer gewend als partner tijdens het vliegen...
Er is in v.4.00 een kleine bug gevonden. Ga je bij het inschakelen van de zender na het indrukken van de aan/uit toets meteen naar het modelkeuze scherm, dan verschijnt als sticks of schakelaars niet in de voorgedefinieerde positie staan, het grafische scherm dat aangeeft welke sticks/schakelaars niet goed staan niet. Twee maal op de menutoets drukken lost dit op.
Er is een update, v4.10 in aantocht die bug in het prefightscherm oplost, weer enkele nieuwe opties toevoegt en zoals gebruikelijk bij software waarschijnlijk ook weer nieuwe bugs zal introduceren. Software is nooit perfect:
Zag dat er nog geen specifiek topic was voor deze mooie zenders.
Ik,heb die zender dc16,maar voor een update te doen,moet je firmware binnenhalen,dan Usb kabel in zender en dan in Usb poort in pc,dan gaat zender automatisch aan,maar de pc ziet de,zender niet!!!!er zit een sd card in de zender dan Kun je die,normaal uitlezen op pc!!!maar lukt niet,en er zijn vele mensen met dit probleem!!!!!
De aftrap,
Naast elkaar
![]()
Test
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn update lukt niet met Usb kabel !!!!!!Inmiddels is een kleine tekortkoming in Jeti Studio opgelost in versie 1.03.
Wat de zenderupdate betreft, wordt er nu gesproken over een versie 4.20. Naast de uitbreidingen en bugherstel van 4.10 heeft deze versie nog meer nieuwe functies en LUA. Nu is dit alleen beschikbaar in de DC-24 maar komt nu ook voor de DC/DS-16.
Zie deze informatie: https://www.rc-thoughts.com/2016/12/jeti-firmware-4-20-what-to-expect/