Het Moppen-Topic

Jantje op school krijgt van de juffrouw een vraag. Er zitten 10 vogels op een draad, nu neem je een geweer en schiet er eentje af. Hoeveel vogels zitten er daarna nog op die draad?
Jantje denkt even na en zegt: Volgens mij nog 9.
Nee zegt de juf, als je even verder doordenkt, er valt er 1 af, maar door de knal vliegt de rest weg, dus blijft er niet één zitten. Wel vind ik het leuk te weten hoe je denkt.
Jantje denkt even na en vraagt dan aan de juf: er lopen 3 vrouwen op straat, één likt aan een lolly, één bijt op een lolly en één zuigt aan een lolly. Welke van deze 3 vrouwen is getrouwd?
Juf denkt even na en zegt: Ik denk die welke zuigt aan de lolly.
Zegt Jantje: Nee, die een ring om haar vinger heeft, maar ik vind het leuk om te weten hoe U denkt.............

Even nog een korte.

Een blondje zegt tegen haar vriendin: Ik heb van mijn ex man een millionair gemaakt.
Zegt die vriendin: Oh ja, hoe heb je dat dan gedaan?
Heel simpel zegt het blondje, hij was multi millionair!

Heb ik iets verkeerd gezegd ?
De Janssen's hadden geen kinderen en besloten een donor te zoeken om moeder
Janssen te bevruchten en zo hun gezin te starten.

Op de dag dat de donor langs zou komen, moest meneer Janssen op zijn werk zijn.
Dus hij kuste zijn vrouw en zei: 'Ik ga ervandoor, die meneer zal hier snel zijn.'

Een half uur later kwam heel toevallig een deur-tot-deur baby fotograaf langs, en belde aan.
'Goedemorgen, mevrouw. U kent me niet, maar ik ben hier om .......

'Oh, je hoeft niets uit te leggen hoor.
Ik verwachtte je al,' onderbrak mevrouw Janssen hem.
'Werkelijk?' vroeg de fotograaf. 'Nou, prima! Mijn specialiteit zijn baby's.'

'Dat hoopten mijn man en ik al.
Kom alsjeblieft binnen en ga zitten.' uhum. 'Waar gaan we precies beginnen?' vroeg mevrouw Janssen blozend.

'Laat alles maar aan mij over, mevrouw.
Meestal doe ik er eerst twee in de badkuip, één op de bank, en soms nog een paar op het bed. Vaak is de vloer in de huiskamer ook leuk. Dan heb je een groter oppervlak.'

'Badkuip, huiskamervloer?
Geen wonder dat het niet werkte voor mij en Harry.'

'Nou, mevrouw, niemand kan het in één keer goed doen.
Maar als we verschillende posities proberen, en ik schiet van zes of zeven verschillende hoeken, dan weet ik zeker dat U tevreden zal zijn over de resultaten.'

'Ik, hoop dat we dit snel achter de rug hebben,' piepte mevrouw Janssen.

'Mevrouw, in mijn soort werk, moet een man zijn tijd nemen.
Het kan makkelijk binnen vijf minuten, maar dan weet ik zeker dat U daar
niet tevreden over zal zijn.'

'Ik weet het wel zeker! !' riep mevrouw Janssen uit.

De fotograaf opende zijn koffer en pakte zijn album met babyfoto's.
'Deze is gemaakt op de bovenkant van een dubbeldekkerbus midden in Antwerpen.'

'Mijn God! !', riep mevrouw Janssen uit, aan haar zakdoek plukkend.

'En deze tweelingen zijn bijzonder goed gelukt, er rekening mee houdend dat de moeder nogal moeilijk deed.' De fotograaf gaf haar de foto.

'Moeilijk?' vroeg mevrouw Janssen.

'Ja, helaas wel. We moesten uiteindelijk naar het stadspark om het voor elkaar te krijgen.
Overal om ons heen stonden mensen te dringen om het maar goed te kunnen zien.

'Te dringen?' vroeg mevrouw Janssen, haar ogen open van verbazing.

'Ja. . . ' vertelde de fotograaf.'. . . en voor langer dan drie uur!
Het mens bleef maar schreeuwen en commentaar geven. Ik kon me amper concentreren.
Toen begon het donker te worden en moest ik het snel afwerken.
Toen er uiteindelijk eekhoorntjes aan mijn gereedschap gingen knabbelen,
moest ik alles wel weer snel terugstoppen.'

Mevrouw Janssen leunde naar voren. 'U bedoelt dat ze werkelijk aan uw uhum
gereedschap knabbelden?'

'Jazeker. Nou mevrouw, als U er klaar voor bent, zal ik de standaard opzetten, zodat we aan de slag kunnen.'
'Standaard? ? 'Mevrouw Janssen keek nu ontzettend bezorgd.

'Ja natuurlijk, ik heb de standaard nodig om mijn Canon op te laten rusten.
Hij is veel te groot voor mij om vast te houden wil ik goed kunnen schieten
'Mevrouw? Mevrouw? . . Goeie God, ze is flauwgevallen! !
Zou ik iets verkeerds gezegd hebben?' mvg
Frederik :D :D :D

Uhm,,, Recht van Moppen.nl, dè Nederlandstalige moppen website ???

Laatst was ik heel toevallig bij een vriend die een mop vertelden, toen waren we in een nogal melige bui, toen gingen we op moppen.nl kijken en daar stond exact deze mop...
Ik moet toegeven dat ie heel goed is, maar om hem nou te knippen en plakken van een andere website...

Igor

Uhm,,, Recht van Moppen.nl, dè Nederlandstalige moppen website ???

Laatst was ik heel toevallig bij een vriend die een mop vertelden, toen waren we in een nogal melige bui, toen gingen we op moppen.nl kijken en daar stond exact deze mop...
Ik moet toegeven dat ie heel goed is, maar om hem nou te knippen en plakken van een andere website...

Igor
als je het niet weet moet je me er ook niet van beschuldigen
Want heb hem van Fam hoor
Dus even nadenken he voor je wat schrijft

had ik weer vanmidag

ik was bezig voor op een baggerbak met de touwen vast te knopen
komt er een oude knar naar me toe lopen
had de bak net vast en zecht hij

eh knul weet jij wel warom er mee mensen zijn dan apen ????

ik haal me schouders op en andwoord: geen idee

OMDAT SEX IN BED BETER GAAT DAN IN EEN BOOM

als je het niet weet moet je me er ook niet van beschuldigen
Want heb hem van Fam hoor
Dus even nadenken he voor je wat schrijft

Euh, sorry hoor, maar het viel me gewoon heel erg op omdat het bijna exact de mop is die overal op het net staat.

Het was eigenlijk ook een vraag, (ja die 2e zin maakt het eigenlijk weer anders, maar sorry daarvoor)

Maar hij lijkt echt sprekend op de mop van andere websites...

Als je googled op 1 zin uit de mop (maakt niet uit welke) staat bijna altijd de mop helemaal bovenaan google.
(zie Op de dag dat de donor langs zou komen, moest meneer Janssen op zijn werk zijn. - Google zoeken)

Tja, ik vind het wel leuk dat je hem plaatst, maar ik vind het altijd flouw van mensen die knippen en plakken. (ik zeg niet(meer) dat u dat doet/hebt gedaan)

Tja, als u de mop van familie heeft, mijn excuses...

Man komt bij een waarzegster en vraagt: Ziet U belangrijke gebeurtenissen voor mij in de toekomst?
De vrouw kijkt in haar glazen bol en zegt: Ja ik zie dat Uw schoonmoeder volgende week plotseling zal overlijden.
Zegt de man: Ja dat weet ik, maar kunt U mij ook vertellen of ik vrij gesproken word.............?

Twee Belgen worden met de auto staande gehouden door de politie. De bestuurder draait het raampje open, waarna de agent zegt: "heren, we zijn op zoek naar twee verkrachters, vandaar deze controle. Uw papieren alstublieft".
De bestuurder draait het raampje meteen weer dicht, waarna er in de auto een uitgebreide discussie volgt.
Vervolgens wordt het raampje weer opengedraaid en wordt er gezegd: "oké, we doen het".

De bekende Duitse dichter Friedrich Schiller, die al ruim tweehonderd jaar dood is, is onlangs gemaand zijn kijk- en luistergeld te betalen. Dat meldden Duitse media donderdag.

Volgens de administratie van de instantie die het kijk- en luistergeld int (GEZ) had de dichter een betaalachterstand van 40.000 euro. Hij zou sinds zijn dood in 1805 zijn rekeningen niet hebben betaald.

De rekeningen kwamen binnen bij een basisschool met de naam Friedrich Schiller in het Oost-Duitse dorp Weigsdorf-Köblitz. De schooldirecteur had de instantie al laten weten dat de geadresseerde niet langer in de positie is om naar de radio te luisteren of televisie te kijken.

kijk zooooo oud is televisie al :D :D :D
mvg
Frederik

Hij is 80

Zij is 20

Het was het gesprek van de dag toen een oude man trouwde met een meisje van 20.

Na een jaar beviel ze in het ziekenhuis van haar eerste kindje.
De verpleegster feliciteerde de oude man en zei 'Dit is verbazingwekkend,hoe doet u dat op uw leeftijd?'
Hij antwoorde 'je moet de motor draaiend houden'.

Het volgende jaar beviel de jonge bruid opnieuw.
Dezelfde zuster zei 'U verbaast mij weer,hoe doet u dat toch?
En weer zei hij 'Je moet de motor draaiend houden.

Hetzelfde gebeurde in het volgende jaar.
De zuster zei: Wel,wel,wel,u kunt er zeker wat van.
Hij antwoordde 'Je moet de motor draaiend houden'.

De zuster zei: Wel u moet nu zeker de olie vervangen want deze is zwart!

Mvg
Frederik:D :D

Henk zit in het vliegtuig naar Spanje en moet ongelooflijk schijten, maar het herentoilet is constant bezet.

Hij smeekt een stewardess om naar het damestoilet te mogen.

In eerste instantie wil de stewardess het absoluut niet toestaan, maar een passagiersstoel onder de stront is ook niks.

De man loopt zwetend & krom naar het toilet met de stewardess achter hem aangesneld; "Meneer, meneer, ik moet u wel even waarschuwen, u moet wel van de knopjes afblijven."

De man is allang blij en schiet de toiletpot op.

Nagenietend en opgelucht van de enorme bevrijding ziet hij 4 knopjes voor zich : ( WWS ) - ( WL ) - ( BL ) - ( ATV )

Na een kleine overweging slaat hij de waarschuwing van de stewardess in de wind & drukt p het 1e knopje ( WWS )

Hij wordt aangenaam verrast door een heerlijke Warm Water Straal tussen de billen.

Meteen drukt hij de 2e knop ( WL ) in, nu blaast er een heerlijke Warme Lucht zijn billen weer droog !

"verdorie , wat hebben de wijven het toch goed !!! ", denkt Henk.

Hierna drukt hij de 3e knop ( BL ) in en er verschijnen 2 robothanden die z'n harige billen met Baby - Lotion insmeren !

Henk wordt al helemaal geil van de gedachte wat die 4e knop ( ATV ) zal doen.

Wanneer Henk de 4e knop indrukt , wordt hij wakker in het ziekenhuis.

Verschrikt kijkt hij om zich heen & het enige dat hij zich kan herinneren was dat hij het knopje (ATV) indrukte.

Aan de verpleegsters kon Henk ook niets vragen , die spraken alleen Spaans.

Ineens ziet hij naast zich op z'n nachtkastje een bloemetje met een kaartje van KLM.

"Dag Henk, wat had ik jou gezegd, blijf van die knopjes af !!!

ATV betekent Automatische Tampon Verwijderaar.

Je lul ligt op het nachtkastje !

Fijne vakantie !

Je stewardess

autsj! :p that hurts! wel een goede ;P. en tsja welke mop is nou nog niet eerder ergens vermeld?

komt een mooie blonde vrouw bij de mercedes dealer
ze kijkt om zich heen en ziet daar een geweldige auto staan
splinter nieuw loopt er wat omheen en doet de bestuurders deur open
ze ziet leren bekleding op de stoel en wil het even voellen
plots laat ze een heel klein wintje
een verkoper loopt naar haar toe en de blondiene vraagt
wat kost deze mercedes meneer
waar op de verkoper andwoord

als je bij het aanraken van het leer al een wind laat
schijt je in je broek als je de prijs hoord

Een Nederlander en een Marokkaan lopen door het bos.Plots horen ze een zacht stemmetje om hulp roepen,ze gaan op het hulpgeroep af en zien een elfje vastzitten in een wirwar van doornen.Gezamelijk maken ze het elfje los en blij zegt deze"jullie mogen allebei een wens doen". De Marokkaan hoeft niet lang na te denken en zegt "Ik wens een hoge muur om Marokko heen zodat de Islam beschermd blijft tegen alle vreemde invloeden van buitenaf".
"Oke,dat is bij deze gebeurd"' zegt het elfje.
"Nu jij"zegt ze tegen de Nederlander."Mag ik eerst een vraag stellen?"vraagt deze."Doe maar"zegt het elfje,waarop de Nederlander vraagt "Die muur,is die eigenlijk wel waterdicht?"
"Tuurlijk"zegt het elfje."Mooi"zegt de Nederlander,"laat maar vollopen!".

Dat is dus een variant op hetzelfde thema, maar dan met Bush en Osama Bin Laden die een atoombom bestendige bunker wilde om zich tegen aanslagen van Amerika te beschermen.

Nu even iets anders, ik liep laatst op straat en kwam iemand tegen die een bok bij zich had aan een halsband.
Ik liep daar ook met de hond en ik vroeg of die bok voor het offerfeest was. Daarop antwoordde de man, nee ik heb hem als huisdier.
Oh zei ik, heb je die dan in de tuin?
Nee zei de man, ik heb hem in de woonkamer. Waarop ik zei, maar dat stinkt toch enorm.
Antwoordde de man weer, ja dat weet ik, maar daar moet die bok maar aan wennen!

Groetjes Hans.

Laatst bewerkt:
Eén over ons koningshuis.

Onze koning Albert is op schoolbezoek. De juffrouw is daar natuurlijk mee vereerd en het wordt al helemaal goed als onze koning ook nog eens besluit een kwartiertje les te geven.

De vraag die Albert stelt aan de kinderen is of zij weten wat een tragedie is.

Jantje steekt zijn hand omhoog en zegt, als een meisje met haar auto slipt en tegen een boom terecht komt en daarbij op slag dood is dan is dat een tragedie.

Neen zegt Albert, dan is dat een ongeluk.

Pietje steekt zijn hand omhoog en wil ook wel een poging wagen. Hij zegt, als een bus met 50 passagiers in een ravijn rijden en iedereen is dood, dan is dat een tragedie.

Neen zegt ALbert, dan is dat een groot verlies.

Ten lange laatste zit daar Marcel met zijn hand omhoog die ook een poging wil wagen. Hij zegt, als de ganse koninklijke familie in een helicopter boven Afganistan vliegt en ze worden uit de lucht geschoten door Osama Bin Laden en niemand overleeft de klap dan is dat een tragedie.

Zeer goed zegt Albert, dat is dan inderdaad een tragedie. Maar hoe wist je dat nu eigenlijk vraagt Albert aan Marcel.

Wel zegt Marcel, het is simpel, het is geen ongeluk en een groot verlies is het ook al helemaal niet.

Stevo

Boer Hans koopt een koe om mee te kweken en betaalt daar een aardige stuiver voor neer.

Hij zet die koe bij de stier maar dat beest heeft totaal geen zin in een potje rampetampen. Wat hij ook doet, de koe lijkt zo frigide als een koelkast.

Hij gaat er mee naar de veearts en er worden pillen voorgeschreven. Na ettelijke dagen werken die pillen nog steeds niet en heeft de koe nog steeds geen zin. Dat beest blijft zo koel als de Noordpool.

Ten lange laatste gaat hij raad zoeken bij zijn beste vriend en doet het verhaal uiteen.

Mmmm, zegt de vriend, ik weet al wat het probleem is. Die koe van jou, die is niet toevallig van Brugge?

Ja zegt boer Hans, verdemme hoe wist je dat nu.

Heel simpel zegt zijn vriend, mijn wijf is ook van Brugge:hammer:

Stevo

haha, je bedoelde toch dat de koe niet wilde poepen :D Leuke zelfsspot :thumbsup:
Nou vooruit, een belgenmop dan :D

Een Nederlander een Belg en een Fransman ziten op een onbewoondt eiland.ze zijn maar wat aan het niksen.
In eens verschijnt er een volk van kanibalen, de hoofdman zegt:Wij zullen jullie niet op eten op een voorwaarde: Jullie moeten alemaal 100 dingen van dit eiland in je kont stoppen zonder te lachen. Eerst moet de Fransman hij kiest voor pruimen bij de 46e begint hij te lachen. Nu moet de Nederlander hij kiest voor bessen onder tussen gaat de belg opzoek naar iets. Bij de 99e bes begint de Nederlander ook te lachen de Fransman vraagt waarom lachje precies NU? De Nederlander antwoordt: daar komt de Belg met 100 kokosnoten!

Wat staat er op de verpakking van een Belgische after morning pil?
Neuken voor gebruik :)

En nog een om de balans gelijk te trekken tussen de Hollanders en de Belgen

Waarom vertellen Nederlanders zo graag Belgenmoppen?
Omdat ze zo goedkoop zijn!

Een Belg en een Nederlander zitten samen in de trein, de Belg leest een boek over logica.
Logica, vraagt de Nederlander, wat is logica?
Wel, zegt de Belg, heb je goudvissen?
Ja,
Wel, dan houd je van dieren,
Ja, dat klopt,
Wel, als je van dieren houd, houd je ook van mensen'
Ja, dat klopt ook,
En als je van mensen houd, dan houd je ook van kinderen,
Ja, ik houd van kinderen,
Wel, en als je van kinderen houd, heb je natuurlijk ook kinderen,
Ja, dat klopt,
Wel, en als je kinderen hebt, ben je getrouwd,
Ja, dat klopt ook,
Wel, als je getrouwd bent, ben je geen homo
Nee, zegt de Nederlander, ik ben geen homo!
Wel zegt de Belg, dat is logica.
Stapt de Belg uit en komt er een andere Nederlander tegenover de erste zitten.
Nou, zegt Nederlander 1, er was net een Belg, en die las een boek over logica, kei interessant!
Logica, vraagt Nederlander 2, wat is dat ?
Nou, heb je goudvissen?
Nee,
Dan ben je een homo.

Mijnheer pastoor wint een reis naar Zwitserland voor twee personen, en vraagt moeder overste mee.
Daar aangekomen zijn alle hotels volgeboekt behalve één, waar de bruidssuite nog vrij is.

- 'Ah nee', zegt Moeder overste, 'ik heb de kuisheidsgelofte afgelegd en mag niet met een man slapen.'
- 'Ofwel slapen we in de bruidssuite, ofwel blijft ge hier de hele nacht maar staan', zegt mijnheer pastoor.
Ze gaat dan maar akkoord en ze gaan naar de kamer.

Daar aangekomen vliegt moeder overste naar het venster, ze trekt het venster open en neemt een handvol sneeuw, ze trekt hare rok omhoog en smeert de sneeuw tussen haar benen.
- 'Wat doet gij nu?' vraagt mijnheer pastoor.
- 'Ik ben mijn maagdelijkheid aan 't bevriezen' zegt moeder overste.
Waarop mijnheer pastoor zijn broek laat zakken en zijne Rosenkrans rond zijne pieter draait.
- 'Maar mijnheer pastoor, wat doet gij nu?' vraagt moeder overste.
- 'Awel', zegt mijnheer pastoor, 'ik leg mijn sneeuwkettingen op!'

Mvg
Frederik:D :D :D :D

Back