Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@ stephan,
Ooit heb ik begrepen dat je lipo's vooral niet te ver leeg moet trekken en ook niet te snel moet laden. Wat betreft het leegtrekken, ga niet verder dan 85%, dus gebruik niet meer dan ca 1500mAh. probeer dit echt aan te houden, koop een kookwekker bij de Action voor 2 euro. Zelf heb ik me hier nooit zo strak aan gehouden met als resultaat dat mijn lipo's allemaal grotendeels naar de kl*to zijn.
Wat betreft het laden. Meeste lipo's mogen geladen worden met maximaal 1C, oftewel in jouw geval 1,8Amp. Zelf laad ik op circa 0,6C. Ook hier schijnt een lipo blij van te worden.
Wat betreft een andere parkzone kan ik je alleen vertellen dat ik ook een Corsair heb. Deze vliegt veel lomer en waggelt een beetje. Verder vliegt ie wel leuk, maar de Mustang vliegt strakker. Wat betreft de andere modellen heb ik geen idee. Mijn vliegmaatje (Ja Erwin) heeft Wildcat gehad en was hier niet echt tevreden over, hij vond de Corsair fijner.
Gr Jerry