Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Freakazoid zei:Als et even kan wil ik ongelimiteerd vertikaal namenlijk.
Als je vemogen genoeg hebt om de weerstand te overwinnen hou je 10% slip. In een duikvlucht kan het nog iets harder.Freakazoid zei:Propspeed, tussen de 70 a 71km\u. met lipo. Wat houd dat in kwa werkelijke airspeed? Of als een leek et zegt "hoe snel kan ie?".
Die scooter is een hoogdekker en de servo zit onder de vleugel? Dan moet je de stangen dus langer maken dan de scharnier lijn. Dat doe je dus met die 45 graden truuk.Freakazoid zei:Met een enkele servo differentieren heb ik al eens toegepast op mijn space scooter (Met dank aan Theo!), maar wel op een andere manier:
Freakazoid zei:Als et even kan wil ik ongelimiteerd vertikaal namenlijk.
Als je vemogen genoeg hebt om de weerstand te overwinnen hou je 10% slip. In een duikvlucht kan het nog iets harder.Freakazoid zei:Propspeed, tussen de 70 a 71km\u. met lipo. Wat houd dat in kwa werkelijke airspeed? Of als een leek et zegt "hoe snel kan ie?".
Die scooter is een hoogdekker en de servo zit onder de vleugel? Dan moet je de stangen dus langer maken dan de scharnier lijn. Dat doe je dus met die 45 graden truuk.Freakazoid zei:Met een enkele servo differentieren heb ik al eens toegepast op mijn space scooter (Met dank aan Theo!), maar wel op een andere manier:
Valt mee, ding heb je in twee avondjes vliegklaarFreakazoid zei:Dus toch meer gedoe dan ik dacht.
kun je zelf natuurlijk veranderenFreakazoid zei:Dat et permanent vast zit valt wel n beetje tegen vind ik.
Ook als je niks anders gewend bent dan EPP ARF's zoals een zagi geval en een multiplex spacescooter en picojet?wilco1985 zei:Valt mee, ding heb je in twee avondjes vliegklaarFreakazoid zei:Dus toch meer gedoe dan ik dacht.
Alles kan, koffie kan, thee kan.wilco1985 zei:kun je zelf natuurlijk veranderenFreakazoid zei:Dat et permanent vast zit valt wel n beetje tegen vind ik.
Freakazoid zei:Haha, gaan we snugger doen?
Maar ik heb helemaal geen bouw gereedschap. Ik ben gewapend met een enigzins luxe dremel clone, een gruizig breekstanleymesje, cyanoacrylaat medium dik, en z-poxy 5minute epox. Daar moet ik et mee doen, en de rest moet ik gaan improviseren.