Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
het net is hier weer supper snel
een schildpad inplaats van een haasje
eens kijken op de telenet snelheid meter
wedden dat die helemaal achter aan staat

43 en nog wat download en 5.5 upload ????

gr raf

Vandaag een mail ontvangen van Marine traffic of ik de nieuwe site eens wilde bezoeken......wist niet eens meer dat ik een account had daar.....:-|.

Dus eens geprobeerd en bevalt me wel eigenlijk......

ik betaal voor 120 Mbps en ik heb 43 en een klets

66 euro per maand is toch wel voldoende om een beetje redelijk te kunnen surfen mijn gedacht

gr raf

Ik zit hier met een opwind computer , de videokaart laat het steeds vaker afweten volgens mij, want joetoep geeft zelden een video die ik zonder haperen kan bekijken op klein beeld.
Volledig scherm gaat al helemaal niet meer.
Dan heb ik aan snel internet ook niets.

ja kom maar af

Zo even kijken Raf,

hoor net dat Arriva je straks gaat verplichten internet op je mobiel te nemen, anders kan je niet met trein in en uitchecken.

Eerst MOET je €7.50 betalen voor een stukje plastic dat beperkt houdbaar is,je krijgt dat geld niet terug.

Fantastisch idee weer.

Ja, prima manier om het gebruik van het openbaar vervoer te stimuleren... :rolleyes:

Ik zit hier met een opwind computer , de videokaart laat het steeds vaker afweten volgens mij, want joetoep geeft zelden een video die ik zonder haperen kan bekijken op klein beeld.
Volledig scherm gaat al helemaal niet meer.
Dan heb ik aan snel internet ook niets.

Youtube hapert de laatste tijd wel vaker. Af en toe zie ik niet eens een video, maar gewoon een stuk koeterwaals in mijn browser-venster. Na een paar keer dezelfde pagina opnieuw te hebben geladen, speelt de video dan weer wel af...

Amsterdamse Zwarte Piet mag ook andere kleur lippenstift | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
En er zal ''een variatie van zwarte haren" te zien zijn...
"Het zijn kleine aanpassingen die de organisatie heeft aangebracht om tegenstanders van Zwarte Piet tegemoet te komen. Eerder werd al bekend dat de pieten geen gouden oorringen zullen dragen."

Het zijn juist de kleine dingen/veranderingen die een groot verschil kunnen uitmaken, Zwarte Piet word zo een Trafestiet, zonder gouden oorringen...

Youtube hapert de laatste tijd wel vaker.

Hier geen last van. Ik krijg alleen nog steeds niet de filmpjes van zie.nl te zien. Eeen zwart vlak, en verder niets.
Net nog eens naar plug-in's in dat soort zaken gekeken, maar niets kunnen vinden. Het is met alle 3 de browsers die ik heb, dus ligt het niet daaraan, of het zou een plug-in moeten zijn die ik op geen van de browsers heb staan. Andere filmpjes sites doen het wel, dat is het gekke.
Zie.nl geeft ook geen enkele informatie over wat je nodig hebt om hun filmpjes te bekijken.

hallo Ad
hier ook geprobeerd en ook een zwart vlak
heb het zelf met zeer oude brouwsers geprobeerd en die doen het ook niet
gr raf

@Harm had jij problemen met je SAT zenders?
Rtl 7 HD en meer HD zenders gaan verhuizen

4 nov. 2013 10:15:12

Diverse HD-zenders uit het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV Vlaanderen – gaan in de komende weken van frequentie wijzigen. Rtl 7 HD is al verhuist. Wanneer de andere verhuizen is nog niet bekend. Zoals het er nu uitziet gaan er vier HD zenders in de periode tot 1 december van uitzendfrequentie op de Astra3-satelliet wisselen.

De zenders blijven wel op dezelfde satelliet uitzenden. Hierdoor is het alleen nodig voor CanalDigitaal-abonnee om de uitzendfrequente van National Geographic Channel HD, Nederland 1 HD, RTL 5 HD en RTL 7 HD te wijzigen. Een nieuwe fastcan zenderlijst inladen lost in veel gevallen het probleem op. Bij diverse andere satellietontvangers is het beter het apparaat op fabrieksinstellingen terug te zetten en daarna een fatscan te doen.

nog maar een GZK :morning:

Goede morgen.
Ik ben blij dat ik gewoon CV heb, dat met die waxinelichtjes lijkt me toch wel primitief.

Ja Piet, maar na de deerde keer kiezen voor zenders toevoegen kreeg ik er ineens nog 250 bij (veronica is nummer 920 ongeveer en de andere pogingen kwamen maar tot 680.
Lijkt nu wel over.

Afwachten wat ze nog meer gaan vernieuwen. (je op kosten jagen als je wilt blijven kijken)

Moge.
Ik sta op het punt om naar de kelder af te dalen. Hier boven heerst een witte tornado. Zoiets:

572331.jpg

Mijn fiets heeft zijn beste tijd gehad, eerdaags maar eens kijken voor een nieuwe.
Liefst een fiets zonder veel toeters en bellen, zodat er weinig stuk aan kan gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back