Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
43 en nog wat download en 5.5 upload ????
ja kom maar af
Zo even kijken Raf,
hoor net dat Arriva je straks gaat verplichten internet op je mobiel te nemen, anders kan je niet met trein in en uitchecken.
Eerst MOET je €7.50 betalen voor een stukje plastic dat beperkt houdbaar is,je krijgt dat geld niet terug.
Fantastisch idee weer.
Ik zit hier met een opwind computer , de videokaart laat het steeds vaker afweten volgens mij, want joetoep geeft zelden een video die ik zonder haperen kan bekijken op klein beeld.
Volledig scherm gaat al helemaal niet meer.
Dan heb ik aan snel internet ook niets.
Youtube hapert de laatste tijd wel vaker.
Rtl 7 HD en meer HD zenders gaan verhuizen
4 nov. 2013 10:15:12
Diverse HD-zenders uit het zenderaanbod van CanalDigitaal en TV Vlaanderen – gaan in de komende weken van frequentie wijzigen. Rtl 7 HD is al verhuist. Wanneer de andere verhuizen is nog niet bekend. Zoals het er nu uitziet gaan er vier HD zenders in de periode tot 1 december van uitzendfrequentie op de Astra3-satelliet wisselen.
De zenders blijven wel op dezelfde satelliet uitzenden. Hierdoor is het alleen nodig voor CanalDigitaal-abonnee om de uitzendfrequente van National Geographic Channel HD, Nederland 1 HD, RTL 5 HD en RTL 7 HD te wijzigen. Een nieuwe fastcan zenderlijst inladen lost in veel gevallen het probleem op. Bij diverse andere satellietontvangers is het beter het apparaat op fabrieksinstellingen terug te zetten en daarna een fatscan te doen.