Interessant om nieuwe technieken in te zetten voor deze duikboten.
Ondertussen weer het volgende hoofdstuk in de live soap serie "The Trumpfather". Komt iemand te dichtbij met een onderzoek naar 1 van je maatjes, zoals een zeker advocaat, dan laat je die persoon gewoon ontslaan. Ik kan me de volgende speech zo voorstellen "I'm gonna make you an offer you can't refuse..." en dan dreigen met iedereen te laten ontslaan die niet op "The Don" stemt bij de aankomende herverkiezing, en ook te dreigen de familie van iedereen die niet op hem stemt het leven op alle mogelijke manieren zuur te maken.
Het mag dan een afleiding vormen van alle Corona nieuws, maar je wordt er niet bepaald vrolijker van, om te zien hoe een zogenaamd "democratisch" gekozen president min of meer als dictator regeert en een groot deel van het land het nog steeds prima vindt.
Een land krijgt de president die het verdient, is het gezegde, maar het is wel jammer voor het ander grote deel, blijkbaar zelfs de meerderheid (gezien het absolute aantal stemmen) die werd overschreeuwd door het aparte kiesstelsel, die het niet heeft verdiend, maar het toch mee moet ondergaan. Ik denk dat een kleuter van 5 meer manieren heeft, dan "de leider van het vrije westen".
Niet dat ik de NL regering de hemel in wil prijzen, maar het kan blijkbaar nog een stuk slechter. ;-)