Het Schipperscafe deel 6

Hierbij wens ik de familie heel veel sterkte met het verlies. Voor ons was het een wijze modelbouwer, voor de familie was hij natuurlijk veel meer. RIP collega.

Daar wordt ik toch een beetje stil van.
Ik ben blij dat hij niet alleen was toen hij ging.

Sterkte voor de familie.

Ach gut. Sneu omdat te moeten lezen. Actief schrijver/deelnemer.
Sterkte aan de familie...
De dingen die we bouwen overleven ons...

al doen wij hier thuis nog zo ons best met maskers en dergelijke maar tot onze spijt hebben wij de corona niet kunnen buiten houden
corona.jpg

deze zijn dus voor al de boten die op de planning staan om nog te worden gebouwd
2 zijn er reeds ingebouwd dus nog hoeveel te gaan

Scheepswerf ligt tijdelijk stil, met de camper weg ivm overlijden schoonmoeder.
Staan nu bij de kager plassen, morgen schoonpa bezoeken, vrijdag uitvaart :(
Grt peter

zijn ze in china bijna failliet ?? pakketje toe gekomen zonder karton gewoon tape er rond
20200818_124031[1].jpg

setje motoren we kunnen weer verder met de micro bootjes
eerst het programma van de duiktank afwerken ander ellende

zijn ze in china bijna failliet ?? pakketje toe gekomen zonder karton gewoon tape er rond

Van de week kreeg ik twee deelleveringen binnen, verpakt in een grijze plastikzak, zoals gebruikt voor afvalzakken.
Misschien niet high-tec, maar voor mij geen probleem, het scheelt in gewicht, ergo porto kosten.
Problematischer vind ik de grote lege dozen van vele webshops.
Je krijgt een grote doos gevuld met lucht, die ook nog onnodig afval oplevert.

ja heb ik geen probleem mee dat het slecht zou zijn ingepakt het kan zeker tegen een stootje zoals het nu was
maar ik vond het raar want inderdaad soms krijg je anders een grote doos met bijna niets in buiten lucht zakjes
20200728_174829[1].jpg

zoals deze printjes van 1X1.2 cm
deze zaten ook in een doos van 15 X 10 cm met luchtzakjes
ook zo een ding als ze 1X1 cm zijn komt er 15 euro bij om ze te maken
dus ik zet er 4X5 dan is de print groot genoeg maar weer geweigerd
het zijn losse printjes want ze horen niet aan elkaar ????
ok komt goed dus ze stonden allemaal reeds op een print dan maar van elke print een lijntje door getrokken naar de andere
en toen accepteerden ze de print wel ;alleen nu moest ik ze zelf van elkaar los zagen
maar ja voor die prijs kun je niet zelf beginnen met zelf maken

Zo biertje verdient.
Na een erg vervelende zomer waarbij het hele schip weer kaal is gemaakt, zit ze nu weer mooi in de eerste lak laag en zijn we weer net zo ver. Hopelijk morgen of volgende week het zwarte deel er op.
Proost. Nog iemand dorstig hier?
20200904_222924.jpeg

Back