Het Schipperscafe deel 6

Raf zet jij je modellen op thingiverse?

Ik heb nog een kotter in aanbouw waar een winch op moet hehe

nee sorry maar ik deel geen zaken meer een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen
waarom denk je dat ik zo goed als niet meer actief ban op de duikboot sectie

winch.png

ook deze is zelf getekend en ik heb nog zoveel meer

gr raf en sorry

Hey Raf , knap gedaan die winch , en je eigen lagermerk , tof gedaan .
En ik kan begrijpen dat je niets wil delen , zeker niet na de manier waarop ze steeds geprofiteerd hebben van U .
Groetjes
Ronny

Geen probleem raf.

Dan ga ik zelf proberen je een beetje na te apen want het is net het liertje wat er volgens handleiding bij moet maar dan beter haha.

Bert, Zoek op het internet een plaatje van een soortgelijke winch en bouw die dan na. Er is altijd wel iets voor handen om erin te verwerken.
In mijn knopendoos zaten ook geen winches voor mijn coastertje. Dus aan de hand van het algemeen plan plaatjes op het internet gevonden en dat nageaapt. Wel geen 3D print kwaliteit, maar kan de toets der kritiek doorstaan. Gr. Klaas.

20160302_161847 2016 voordek.jpg

ga het definitieve antwoord aan Klaas laten maar bij mij lijkt het daar wel op, maar mijn doos is een schuif groot. ;)

Dat is pech, rubberbootje kan maar 50 gram dragen, buitenboord motor weegt 23 gram. En dan moeten er nog baterijen vaarregelaar ontvanger en servo in..... Dat word dan een onderzeeboot, , eind project.
20220103_100711.jpg

Grt peter

Een knopendoos heb ik niet, wel een naaimandje waarin ik de gekste dingen in bewaar en soms weer vind.
Groet. Henk.

Laatst bewerkt:
Als hekrotor voor een heli zal die ook niet passen Peter?:koud:. En ja, die aangehaalde knopendoos. Was een blik van Flipje in Tiel. Vraag me niet meer wat er in zat. Waarschijnlijk appelstroop. Zal eens kijken of die nog steeds bij Moeder staat. Nu behelp ik me met een oud houten en blikken doosje. Het sigarendoosje kreeg ik 40 jaar geleden van een collega. Zitten wat kleine dingen zoals boortjes en een paar pincetten in. Het houten doosje vonden we bij het opruimen van het hobbyhok van een kennis. Nieuwe styreen bodem erin en zitten nu wat dingetjes in voor de tuigerij. Denk dat het kartonnetje waar het ijzergaren om zit meer waard is dan de rest. En kijk eens Menno wat er aan de zijkant van die luiken, een paar plaatjes terug zit. Zie ook zoiets in Maarten zijn trommeltje liggen. Vrij vertaald bedoel ik met uit de knopendoos. met allerlei overgebleven spulletjes. Is een soort afwijking, als je niets weg kunt gooien, maar ach het leeft ook moet je maar denken. Gr. Klaas.

20220103_155303 knopendoos.jpg

Ik zit met een probleem, mijn multicat is bijna af, maar een opvolger is moeilijk te vinden. Er moet een technische uitdaging aan zitten, en tijdens het varen iets er mee kunnen doen. Maar wat en welke, iemand een idee? :D
grt Peter

Back