Het sommige kinderen zijn evil topic.

alle kinderen( of duivels) die mij lastig vielen zijn toevallig allemaal overleden.....

nee geintje.
maar sinds de overgang naar de MBS zie ik veel BS kinderen niet meer(, dat ik niet erg vind).

Nog iets gebeurd met evil kinderen?

ja mij, gister nog
ik loop gewoon me hond uit te laten komen een paar jochies van 8-10 jaar vragen of ze met me auto`s mogen rijden in een hartstikke drukke straat, dus ik zeg nee worden ze boos en gingen ze sinaasappelen tegen me raam gooien en komen ze de hele tijd aan me deur of ik kom rijden.

Lekkere jeugd woont daar... zit er toevallig bont aan? :roll:

ik weet het,
hun denken dat die auto`s niks kosten, dat ze gewoon van een normale speelgoed winkel zijn.met oud en nieuw gooiden ze ook vuurwerk in de hal bij mijn huis en me 2 buren deden er niks aan

Het is net of juist deze jeugd enkel kattekwaad uithaalt.
Zelfs in 1970 zullen er zulke rotjong geweest zijn hoor. En het zijn juist die , die in de kijker lopen en dan gaat bv een groep van 10 kinderen , waarvan er 2 laspakjes zijn een heele groep lastpakken genoemd worden waarvan er dan 8 onschuldig zijn... Aleeja , begrijpen jullie ?:D

Vreselijk die ouwe zeurende reute! (grapje he jongens)

Laatst bewerkt:
groot = lomp = traag... dus jouw auto hoeft helemaal niet zo snel te zijn ;) geintje hoe bevalt de 8Cell?

Groot hoeft niet traag te zijn, heb je wel eens kwaaie neushoorns gezien?;)

De 8cell bevalt goed, maar m'n motor wordt een beetje aan de warme kant, dus ga ik een heatsink+fan kopen. Volgens een aantal mensen, maakt het zo'n 22-graden temperatuurverschil.:D

ik heb eigenlijk nooit last van ''evil'' kinderen , meestal met juist van die kindjes die dan komen kijken en vragen gaan stellen enzo , en dan als de slash weer op de kop ligt em om willen draaien enzo :p ze vragen ook altijd , hoeveel kost die en hoe hard gaat die :p ik heb 1 keer last gehad van een jochie die een jaar of 5 was die de hele tijd achter m'n auto aan en er voor langs ging rennen maar gelukkig zag z'n zus (die maar hooguit 2 jaar ouder was als hem) dat ik het irritand vond en ik had het al een aantal keer gevraagd of die aan de kant wilde gaan maar toen haalde z'n zus hem al aan de kant :)

Ja, zullen we weer :ontopic: gaan? Is er nog wat gebeurd met evil kinderen?

jah, kom rustig aangelopen van me schuur zijn die jochies er weer gelijk vragen of ze weer mogen rijden dus ik zeg nee werden ze helemaal pissig en wouden ze me slaan komt gouw hun moeder naar buiten en nu hebben ze 2 weken huisarrest:banana:

@koen,

nee juh... niet zo schrikken als ik belangstelling toon naar een 8 cell in een 1/16... heb het zelf namelijk nog nooit gezien

Werd ook ooit zo afgeleid met vliegen, was een beetje aan het racen met mijn indoortje in de wei bij ons thuis. En plots komen er een paar "meisjes" mij heel de tijd porren. Had mijn landingsgestelletje er onderuit gevlogen... Nu ga ik op een wei vliegen met prikkeldraad en waar de koeien hun grote boodschap achterlaten =D. Daar durft geen enkel meisje door =D
(heb nu soms wel last van bijtende honden in mijn achterwerk)

jah, kom rustig aangelopen van me schuur zijn die jochies er weer gelijk vragen of ze weer mogen rijden dus ik zeg nee werden ze helemaal pissig en wouden ze me slaan komt gouw hun moeder naar buiten en nu hebben ze 2 weken huisarrest:banana:

dat is echt jammer, meteen aggressief zijn die ´´jochies´´ soms.

heb het wel eens gehad dat ze achter mijn auto aan renden, lukte ze aardig totdat ik gripbanden gebruikte ipv driftbanden toen stonden ze met open mond van verbazing te kijken:)

kinderen kunnen vervelend zijn, maar het is ook zooooo mooooi speelgoed ;)

zelf vind ik alles wel best, zolang ze mijn auto maar laten staan (wil niet nog een ouder die komt zeuren dat haar kind z'n vingers heeft verbrand omdat hij me uitlaat vast pakte)

als je goed na denkt, zou je zelf ook vragen gaan stellen als je jong bent...

Back