zoals onnodige topics openen waar je echt helemaal niets aan hebt?
beetje laat van mijn kant, maar ja, lijkt mij goed voorbeeld, om maar wat te noemen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zoals onnodige topics openen waar je echt helemaal niets aan hebt?
En vroeger waren de kindertjes natuurlijk engeltjes, deden altijd wat hun ouders en de maatschappij van hun vroegen.. geloof je het zelf? En het staat me ergens bij dat sommige ouderen vroeger ook niet al te blij waren met hun kinderen
En olii, ik ben het geheel met jou eens
Rcforme: we wonen met 16-en-nog-wat-miljoen mensen op een klein stukkie opgespoten grond.
Als je van niemand last wilt hebben, moet je een onbewoond eiland in de Stille Oceaan kopen en daar lekker in je uppie gaan zitten.
Ik weet er nog een paar leuke op de Kerguelen-groep.
(Voor jouw informatie: da's vrij dicht bij de Zuidpool, een bizarre verzameling van rotsen. Het stormt er 350 dagen per jaar, en als het een dag niet stormt, dan waait het er.)
Ga daar lekker zitten griepen, en laat andere mensen lol hebben in een feesttent met boem-boem-muziek. Doe je oordoppen in, ga een stuk lopen, maar stop eens met hier te miauwen hoe slecht de rest van de wereld ten opzichte van jou is.
De ellende kan van twee kanten komen... Wij horen alleen jouw gemiep.
De "anderen" horen we niet.
Misschien ben jij wel zo'n enorm misselijk makend rotjochie, zo eentje die overal wat op te miauwen heeft... Zo'n mannetje wat straks boekhouder wordt van een zaak die falliet gaat of een groenteman met héééle zure augurken. Geen wonder dat de hele wereld dan tegen je is!
Even voor de goede orde: er staat in de vorige zin een woord vet en onderstreept; het woordje "misschien".
Misschien ben je dus wel zo'n zuurpruim-in-de-dop, misschien ook niet.
Maar (en volgens mij heb ik dat al vaker in dit topic geroepen) :
Stop hier met dit zinloos gemiep!!
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk.
:lol:Maar goed dat je er halve quotes bij zet want dat leest stukken handiger!
af"quote"
Ja, en nu? Je hebt zeker het topic (en met name de laatste posts) niet gelezen?Hallo iedereen,
*lang verhaal*
Grtz Bruno
Hmmm zijn ze al zindelijk ?ah laat kinderen kinderen zijn.
wie wil mijn kinderen hebben![]()