Het sommige kinderen zijn evil topic.

ja precies....:cool:

maar goed was weer even een draai in het geleuter :vamp:

enne smurfen voor de deur wil ik wel hoor, die hebben best leuke feestjes
[/media]

:p

Laatst bewerkt door een moderator:
ja precies....:cool:

maar goed was weer even een draai in het geleuter :vamp:

enne smurfen voor de deur wil ik wel hoor, die hebben best leuke feestjes
[URL="
YouTube - ‪Smurfenhouse!‬‏ [/URL]

:p
Prima kunnen we verder , ik zie een hoop wit maat.. meer niet.

[URL="
YouTube - ‪Smurfenhouse!‬‏[/URL]

Denk link u'm erin

Ahhh dit ken ik....
Mn kleine broertje van 9 werd boos toen de computer vastliep en ik hem niet gelijk kon helpen omdat ik aan het lijmen was.
Was net mn nieuwe vliegtuig op mn zolderkamer aan het bouwen....
Ging die met pennen gooien naar mn vleugels heb met mn armen de vleugel moeten beschermen anders gingen ze zo door de folie heen :(

Nee jammer genoeg hebben we al het behang er 2 jaar geleden afgestoomd :)
En vandaag weer wat meegemaakt: Ik zit nu in Oostenrijk en we hebben daar een prachtig grasveld. Ik ga soms met m'n Swift heel laagover schiet mn broertje met een voetbal dat ding bijna uit de lucht. Dat doet ie nu elke keer als ik vlieg, echt zwaar irritant.

Denk het niet,

Als hij op het veld bezig is met bijvoorbeeld voetbal wacht ik altijd tot hij klaar is.
Dan ga ik vliegen en komt ie naar buiten rennen en gaat ie vervelend doen en mijn Swift proberen kapot te maken op verschillende manieren.

Tja...
En het feit dat je broer iets anders in elkaar zit dan jij (autistisch) is voor hem natuurlijk helemaal niet "echt zwaar irritant"?

Ik weet 't niet hoor, maar...

Ja, dat is ook wel heel vervelend voor hem, altijd negatieve opmerkingen krijgen is ook niet leuk.
Maar dat geeft hem nog niet het recht om maar alles te doen wat hij wil.
Een beetje anders zijn hoort er bij, maarja als je er niks van zegt en hem gewoon alles kapot laat maken gaat hij dat misschien ook doen als hij later wat ouder is.
En ik denk niet dat hij er dan altijd mee weg komt.....

Soms zijn ze ook lief :)

db996278f9ec18c8429f499.jpg

Back