Het sommige kinderen zijn evil topic.

Ja, de meeste kinderen houden het bij vragen, maar hier gaat het om de kinderen, die rare (en soms extreme) fratsen, met je model uithalen, spullen stelen, gewelddadig zijn en sinaasappels tegen je ruit gooien. Allemaal van dat soort dingen.

Wow!8O Pas minder dan een maandje oud en dit topic is al door bijna 1000 verschillende forumleden bekeken! OPROEP: (luidspreker aan) Als iemand iets met "evil" kinderen heeft meegemaakt, post het dan hier!

Gisteren hebben een paar "evil" kinderen twee van onze ballen gestolen en gesloopt (opengescheurd en de binnenkant eruit gehaald), grrrr:evil:.

Ik ben zelf een kind (niet evil), maar wel evil kinderen kunnen lastig zijn.

Net was ik aan het rijden met mijn Traxxas 1/16 Summit VXL. Ik had een schans gemaakt van een stoeltje en een triplex plaat. Rara wat gebeurd er?
Een stelletje vervelende meiden steelt mijn stoeltje, dus ik heb een half uur moeten knokken om mijn stoeltje terug te krijgen! Is jullie ook zoiets overkomen? Zo ja, post het dan maar hier!

Ze waren ook van plan om hem te "jatten", maar even wat gas geven en.. Dag!

Ja, de meeste kinderen houden het bij vragen, maar hier gaat het om de kinderen, die rare (en soms extreme) fratsen, met je model uithalen, spullen stelen, gewelddadig zijn en sinaasappels tegen je ruit gooien. Allemaal van dat soort dingen.

Gisteren hebben een paar "evil" kinderen twee van onze ballen gestolen en gesloopt (opengescheurd en de binnenkant eruit gehaald), grrrr:evil:.

Misschien, m'n beste Rcforme, zou het wel eens niet aan die kinderen kunnen liggen.
Misschien zou het wel eens aan JOU kunnen liggen...
Heb je daar wel eens aan gedacht?
Hoe je met elkaar omgaat komt van twee kanten.

Denk daar eens over na en stop alsjeblieft met je gemiep over "evil kinderen".
"Evil" betekent: duivels. En je kan me een boel proberen wijs te maken, maar kinderen zijn niet duivels. Hooguit irritant, vervelend en halen kattekwaad uit.
Dat doet ieder kind. En ja, ook mijn vier kinderen heb ik stuk voor stuk wel eens achter het behang willen plakken. Maar dat houdt niet in dat ze "evil" waren.
Doe ff normaal... Je bent pas twaalf, dus zelf nog een kind.

De bontkraag snotneuzen van 12 en 14 die hier pas de sigarenwinkel om de hoek berooft hebben,
waren toch wel wat meer dan vervelend en irritant hoor. ;)

Kom eens wat vaker in de grote steden, Roel.
De tijd van altijd onschuldige kindjes die met een hoepel op straat speelde is helaas voorbij.

Laatst bewerkt:
De bontkraag snotneuzen van 12 en 14 die hier pas de sigarenwinkel om de hoek berooft hebben,
waren toch wel wat meer dan vervelend en irritant hoor. ;)

Kom eens wat vaker in de grote steden, Roel.
De tijd van altijd onschuldige kindjes die met een hoepel op straat speelde is helaas voorbij.

Beste Sven
Als jij denkt dat ik al mijn 53 levensjaren tussen de koeienstr*nt heb doorgebracht, sla je de plank redelijk mis. En vaker in de grote steden komen?
Ik kom er meer dan me lief is en zie ook wat er zo links en rechts gebeurd.
En zelfs in Salland is de televisie doorgedrongen, dus je hoeft me niet te vertellen wat er zo allemaal in "de grote stad" Roosendaal :confused: gebeurd.
Maar om kinderen als "duivels" te betitelen gaat me nét even een paar stappen te ver. Zeker als dit van het toetsenbord van een 12-jarig mannetje komt.

Tsja, je leest en hoort het vaak genoeg, minderjarige die een misdaad plegen.
Blijkbaar heb je zelf net al die berichten gemist dan..

Kinderen uit een bepaald milieu dat tegenwoordig steeds vaker in Nederland voor komt, kunnen behoorlijk "duivels" doen. Ze worden toch echt steeds brutaler. Bedreigen, jatten en/of slopen is niet vreemd meer bij de jongelui van tegenwoordig, en zoiets zou ik ook niet meer als kattenkwaad bestempelen en in hetzelfde rijtje zetten als bijvoorbeeld belletje trekken. Als je dat niet kan of wil zien, dan is er iets anders aan de hand.

Ik denk dat je de essentie van mijn bericht mist, Sven.
De titel "Kinderen zijn evil" gooit alle kinderen op één hoop.
Dáár verzet ik me tegen.
Evenals tegen de stigmatisatie van bepaalde bevolkingsgroepen.
Maar daar maak jij je toch niet schuldig aan, toch?

De topic titel klopt idd niet, dat ben ik met je eens.
"Sommige kinderen zijn evil" had beter geklopt.

En tsja... stigmatiseren, neus op de feiten drukken.
Het is maar net welk vakje je aankruist..

@ Sven ; Vroeger waren er evenveel 'kinderen' die dit deden. Het komt nu gewoon vaker in het nieuws omdat de media een pak verbeterd en uitgebreid is tegenover vroeger. En het zijn die kinderen die dan in de spotlights lopen.
Net zoals in een klas. Bij een klas van 12 man , zitten er 2 rottige tussen en dan is ineens heel de klas rottig volgens de leerkrachten ?

Het is ook niet dat (ik denk dat we het nu over Nederland/Belgie hebben?) de steden en dorpen gaan veranderen in een 'Gangsta Hood' (LOL) zoals in de films of de arme buurten in Amerika (ja ben er al geweest).
Ja ik ben nog maar 18 maar ik denk dat ik ergens wel gelijk heb..

Laatst bewerkt:
En vroeger waren de kindertjes natuurlijk engeltjes, deden altijd wat hun ouders en de maatschappij van hun vroegen.. geloof je het zelf? En het staat me ergens bij dat sommige ouderen vroeger ook niet al te blij waren met hun kinderen;)

En olii, ik ben het geheel met jou eens

Laatst bewerkt:
Zo, ik heb de titel maar even veranderd naar 'Het sommige kinderen zijn evil topic.'

Laatst bewerkt:
het valt me wel op dat als je tegenwoordig klijne joggies rondlopen van 10 tot 13 ongeveer die je gewoon uit beginnen te schelden op straat :rolleyes:.
ik vraag me dan ook af doe gewoon normaal, ik denk dat,t vroeger wel minder was.

noem maar een voorbeeld: gasten die gewoon met zn alle naast mekaar blijven fietsen en geen meter aan de kant gaan en jij komt van de andere kant en je moet gewoon de berm in.

tegenwoordig met de brommer gaan ze wel aan de kant;)

New Kids = slechte voorbeeld:)

Ook ik snap het nut van dit topic niet en sta achter Roel van essen en Olli.
Als dit nou voor de grap is oke maar volgens mij meent "RCforme" het echt.
En een stoeltje even wegpakken is echt niet duivels hoor en alleen maar voor de grap...
Ik ben zelf 13 maar ik zou niet zo'n topic starten...

Laatst bewerkt:
Back