Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik vind het vooral lastig als wat 12jarigen vervelend komen doen.
Ik ben zelf een kind (niet evil), maar wel evil kinderen kunnen lastig zijn.
Net was ik aan het rijden met mijn Traxxas 1/16 Summit VXL. Ik had een schans gemaakt van een stoeltje en een triplex plaat. Rara wat gebeurd er?
Een stelletje vervelende meiden steelt mijn stoeltje, dus ik heb een half uur moeten knokken om mijn stoeltje terug te krijgen! Is jullie ook zoiets overkomen? Zo ja, post het dan maar hier!
Ze waren ook van plan om hem te "jatten", maar even wat gas geven en.. Dag!
Ja, de meeste kinderen houden het bij vragen, maar hier gaat het om de kinderen, die rare (en soms extreme) fratsen, met je model uithalen, spullen stelen, gewelddadig zijn en sinaasappels tegen je ruit gooien. Allemaal van dat soort dingen.
Gisteren hebben een paar "evil" kinderen twee van onze ballen gestolen en gesloopt (opengescheurd en de binnenkant eruit gehaald), grrrr:evil:.
De bontkraag snotneuzen van 12 en 14 die hier pas de sigarenwinkel om de hoek berooft hebben,
waren toch wel wat meer dan vervelend en irritant hoor.
Kom eens wat vaker in de grote steden, Roel.
De tijd van altijd onschuldige kindjes die met een hoepel op straat speelde is helaas voorbij.